Beantwoord

Inloggen in account

  • 22 May 2018
  • 1 reactie
  • 376 Bekeken

Op de site werd gevraagd contact op te nemen. Alleen wordt je door het slimme menu verwezen naar de site of je krijgt een SMS. VERWIJS DAN NIET NAAR DE KLANTENSERVICE! Hoe krijg ik contact omdat het inloggen met mijn account niet kan.
icon

Beste antwoord door Sterre 23 May 2018, 14:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi hslagter,

Excuus dat het contact opnemen je niet makkelijk afging. Ik ben blij dat je ons nu hebt gevonden op het T-Mobile forum! Uiteraard help ik je graag verder zodat je weer kunt inloggen. Wil je inloggen in jouw My T-Mobile Thuis account? Dat kun je doen via deze link: https://thuismy.t-mobile.nl. Je logt in met het @t-mobilethuis.nl e-mailadres dat je bij je bestelling hebt gekregen. Het wachtwoord kun je opvragen via het inlogscherm bij 'wachtwoord aanvragen'. Heb je hier nog vragen over, stel ze gerust!

 

Moderator edit: Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Thuis te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je aanvraag welke e-mailadressen bij ons bekend zijn. 

 

Reageer