Wegvallen is helaas te kort om contact op te nemen met een helpdesk.
Ik heb al heel wat adsl providers gehad. Maar zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt.
Bij mijn vorige provider telfort kwam dat ook wel eens voor. 2-3x jaar.
Beste antwoord door Hidden.nld
je bent vast niet de enige maar hetkomt niet zo veel voor.
het is de bedoeling dat we het allemaal stap voor stap gaan uitsluiten zodat je weer storings vrij kan netflixen.
Het eerste is de aansluiting. is het modem aangesloten direct op het isra met de korte bijgeleverde kabel ?
heb je meerdere telefoonaansluitingen die het signaal kunnen verstoren ? ( bijvoorbeeld een aansluiting in de woonkamer en een in de slaapkamer. als deze er wel is moet deze even ontkoppeld worden).
als dit niet helpt word ee een meting gedaan om te kijken waar het probleem zit. deze bepaald of er eerst een kpn monteur of guidion monteur word aangestuurd. de KPN monteur controleerd de verbinding tussen de centrale en het kpn aansluit punt. de guidion monteur test de aansluiting met een testmodem en indien nodig word de bekabeling en het modem vervangen. na deze stappen moet je weer kunnen genieten van je verbinding.
Bekijk origineel
het is de bedoeling dat we het allemaal stap voor stap gaan uitsluiten zodat je weer storings vrij kan netflixen.
Het eerste is de aansluiting. is het modem aangesloten direct op het isra met de korte bijgeleverde kabel ?
heb je meerdere telefoonaansluitingen die het signaal kunnen verstoren ? ( bijvoorbeeld een aansluiting in de woonkamer en een in de slaapkamer. als deze er wel is moet deze even ontkoppeld worden).
als dit niet helpt word ee een meting gedaan om te kijken waar het probleem zit. deze bepaald of er eerst een kpn monteur of guidion monteur word aangestuurd. de KPN monteur controleerd de verbinding tussen de centrale en het kpn aansluit punt. de guidion monteur test de aansluiting met een testmodem en indien nodig word de bekabeling en het modem vervangen. na deze stappen moet je weer kunnen genieten van je verbinding.