Beantwoord

Instabiel internet klantenservice

  • 4 March 2019
  • 5 reacties
  • 253 Bekeken

De afgelopen dagen heb ik enorm instabiel internet via het bedrade netwerk. Deze valt kortstondig telkens eventjes weg waardoor lopende programma's vast lopen en deze moeten worden herstart.

We hebben al meerdere hard resets geprobeerd. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken en hoe we dit kunnen oplossen?
icon

Beste antwoord door Brian 8 March 2019, 11:49

Bekijk origineel

5 reacties

Wat ik ondertussen al heb geprobeerd:

Resetten router
Resetten Bios instellingen van de PC
Alle drivers geupdate
Kabels verwisseld
Splitter tussen de router en de PC gezet
Bridge-tap verwijderd

Ondertussen weet ik het ook niet meer en denk ik dat de router kapot is, iemand nog tips?
De hele klantenservice van T-mobile is een lachertje, ze hebben geen idee wat ze aan het doen zijn en het duurt een eeuwigheid voordat er uberhaubt een reactie komt. We hebben nu al 2 tickets gehad waarbij deze beide zonder enig overleg of terugkoppeling gesloten is. Nu mogen we WEER 5 DAGEN wachten voor een vervolg stap. Ik raad iedereen aan om nooit, maar dan ook nooit meer bij T-mobile een contract af te sluiten. De gehele ondersteuning is dramatisch.
Reputatie 7
Hi @SimonJoris, ik moet bekennen dat het met je eerste melding inderdaad niet goed is gegaan. De collega heeft bij onze technische dienst aangegeven dat er geen verbinding zou zijn maar dit klopt niet (er is wel een verbinding alleen is deze niet stabiel). Onze technsiche dienst heeft naar aanleiding van de eerste melding de verbinding gecontroleerd en op dat moment was deze goed, we konden de modem bereiken en er was geen packet loss alleen een wat hoge ping. Hierop heeft de technische dienst de melding gesloten en jou geïnformeerd per e-mail. Dit had inderdaad anders opgepakt moeten worden, excuses hiervoor!

Bij de tweede melding hebben we bridge tap geconstateerd, dit valt onder de binnenhuis aansluiting en ik begrijp dat je deze inmiddels al verwijderd hebt, top!

Zo te zien bleef je verbinding alleen onstabiel en hiervoor hebben we inmiddels een monteur een opdracht gegeven om je aansluiting na te lopen. Ik heb zojuist je verbinding ook nog op afstand bekeken en deze lijkt inmiddels stabiel te zijn. Ik heb er alle vertrouwen in dat we met het bezoek van de monteur de problemen kunnen verhelpen, dat gaat dus helemaal lukken!
Ik ben zeer teleurgesteld door het handelen vanuit jullie. Wat ik ook bijzonder vind is dat wij een router krijgen die stamt uit het jaar 2010... Ik verwacht voor al deze slechte en onprofessionele communicatie een flinke compensatie anders wil ik per direct mijn contract opzeggen.
Reputatie 7
Ik baal dat je er zo over denkt @SimonJoris! Nu zie ik gelukkig dat er voor komende woensdag een monteurs bezoek gepland staat. Hulp is dus gelukkig aanstaande! Wil je ons laten weten hoe het bezoek is verlopen?

Reageer