Beantwoord

Instabiele lijn geconstateerd door guidion

  • 19 January 2019
  • 43 reacties
  • 1643 Bekeken

Reputatie 4
Na de onderhoud van t-mobilethuis. Is mijn internet
niet meer stabiel, als het goed is is er ticket gemaakt. Guidion heeft de lijn laten opmeten, er word gezegd instabiele lijn en ruis sind vandaag valt mijn internet weg. Mijn snelheid is ook niet meer hoe het was. Vandaag was er een monteur gekomen en die vondt het ook raar, dat internet zo laag was, daarom, het ging alleen om WiFi service, dat was eigenlijk waar het om ging, maar het internet is erger geworden.
icon

Beste antwoord door Brian 18 February 2019, 13:08

Bekijk origineel

43 reacties

Reputatie 4
Klopt monteur, komt vandaag langs. Laat het weten hoe het is gegaan.
Reputatie 4
Heb vandaag een nieuwe modem gehad VoIP werkt weer , alleen heb ik andere nummer gekregen van een andere plaats (alkmaar) heel raar dit, begon altijd met 0224 nu 072 pff weer een andere probleem erbij, het houd maar niet op.
Reputatie 2
@h.charkaoui,
Wat een prutsers 😂, ik hoop niet dat er nu iemand in Alkmaar is die zich afvraagt waarom hij niet bereikbaar is.

Maar even serieus: werkt het nummer ook, kan je er op gebeld worden?
En ik zou toch nog maar even bellen met de servicedesk om je "oude" nummer terug te krijgen.
Reputatie 4
@h.charkaoui,
Wat een prutsers 😂, ik hoop niet dat er nu iemand in Alkmaar is die zich afvraagt waarom hij niet bereikbaar is.

Maar even serieus: werkt het nummer ook, kan je er op gebeld worden?
En ik zou toch nog maar even bellen met de servicedesk om je "oude" nummer terug te krijgen.



Mijn nummer werkt weer. Maar 1 ding, zoveel problemen heb ik nooit gehad bij kpn echt.Toen de woning opgeleverd was waren ze alleen vergeten, om isra aan te sluiten, dat was het dan ook.
Reputatie 4
Den ik klaar te zijn met storingen, dan begint mijn tv ook raar te doen, dan gaat mijn snelheid ook naar beneden 12 Mbps. Ik word er een beetje doodziek van tering zeg. Juist omdat tmobile weet, dat ik ga overstappen van erger naar dramma, zelfs met de modem van t-mobile werkt het ook niet, waar is tmobile mee bezig.

Reputatie 6
Bij een Fritzbox, in ieder geval degene die ik in bruikleen had ruim 2 jaar geleden van XS4ALL, kun je op DSL status pagina ook getallen zien m.b.t. errorcorrectie (FEC, CRC). Die kunnen schrikbarend hoog zijn of lijken en daardoor kun je er niet direct een conclusie aan verbinden, maar is misschien wel interessant om die in de gaten te houden, nu en staks als je bent overgestapt. 1 ean ander is ook in grafieken over een bepaalde tijd te zien.
Reputatie 4
kijk zo hoog zijn die errors niet. 1 ding heb het zelfde probleem met “ huawei HG659” dus het ligt niet alleen aan fritzbox. Heb t-mobile ook gereset en, dat heeft niet geholpen dus, daar ligt het niet aan.

Reputatie 7
Hi @h.charkaoui, je verbinding lijkt inderdaad niet stabiel op dit moment. We zijn hier samen met de netbeheerder mee bezig om te zorgen dat je verbinding wél zo snel mogelijk stabiel is. Het einde is in zicht!
Reputatie 4
Hi @Brian,

hoe lang gaat het duren, omdat ik ook mijn tablet en macbook geen tv kan kijken. ivm problemen bij kpn, maar krijg ik wel een compensatie ? want ik kan nu niks doen omdat het internet zo traag is.
Reputatie 4
Hi @h.charkaoui, je verbinding lijkt inderdaad niet stabiel op dit moment. We zijn hier samen met de netbeheerder mee bezig om te zorgen dat je verbinding wél zo snel mogelijk stabiel is. Het einde is in zicht!


Hi @Brian

vandaag komt een monteur langs, om te kijken wat de probleem is, maar hoop echt dat het nu echt opgelost wordt, want het begint irritant te worden. Heb geen normaal internet en ook geen tv.
Reputatie 4
Internet is vandaag gefixt alles werkt weer , het is nu 33 Mbps

Reputatie 7
Hi @h.charkaoui, fijn dat het eindelijk gelukt is! Ik zie op dit moment inderdaad ook een snelheid van rond de 30 Mbps op de lijn. De demping is nog wel aan de hoge kant (6.0/14.0). Ik vergoed graag de kosten vanaf het moment van de eerste melding (19-01-2019) tot en met het oplossen (15-02-2019) voor je, dat lijkt mij hier zeker op zijn plaats! Hopelijk kan je de laatste dagen nog genieten van een goed werkende verbinding! 😉
Reputatie 4
Hi @h.charkaoui, fijn dat het eindelijk gelukt is! Ik zie op dit moment inderdaad ook een snelheid van rond de 30 Mbps op de lijn. De demping is nog wel aan de hoge kant (6.0/14.0). Ik vergoed graag de kosten vanaf het moment van de eerste melding (19-01-2019) tot en met het oplossen (15-02-2019) voor je, dat lijkt mij hier zeker op zijn plaats! Hopelijk kan je de laatste dagen nog genieten van een goed werkende verbinding! ;)
Hi @Brian

is er weer een storing op mijn lijn, het geeft aan max 18 Mbps hoe kan dat ?
Reputatie 4
Het is weer goed
Reputatie 4
Zit nu bij xs4all en alles werkt prima, zie hoe ik het geïnstalleerd heb. @Brian dankje wel voor al je service die ik heb gehad en bedankt voor de creditering. Hoe vind jullie mijn aansluiting zelf gedaan geen monteur. T-mobile thuis bedankt. Voor de service die jullie hebben geboden en heel veel hulp heb gekregen.



Reputatie 6
Ziet er prima uit. Labeltjes is soms ook geen overbodige luxe, want na een jaar of zo weet je soms niet meer welke kabel waarvoor is of naar toe gaat.
Ook draden met beugeltje vastspijkeren is een goede praktijk, dan kan er moeilijk iets achter blijven haken, waardoor er b.v. in de RJ45 / RJ11 connectoren nog wel eens slecht contact kan ontstaan.
Reputatie 4
Hi @tmoesel,

stap voor stap gaat mijn snelheid omhoog van
31 nu naar 42 en binnkort komen ze langs voor pairbonding 👌

Reputatie 4
Speedtest is ook prima. en upload is ook omhoog gegaan.

Reageer