Beantwoord

installatie

  • 30 January 2020
  • 6 reacties
  • 111 Bekeken

Hi,

ik heb begin januari T Mobile geïnstalleerd maar als ik op mijn T Mobile thuis kijk staat er dat het nog geïnstalleerd moet worden. 
Volgens mij gaat er iets mis,

 

Groeten 
Wendy 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 January 2020, 12:56

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hey @wendyberry 

Welkom bij T-Mobile!

Heb je wel al een werkende verbinding? In dat geval zul je even moeten wachten op de reactie van een Moderator. Ze reageren meestal bonnen de 24/48 uur.

Ik heb al werkende verbinding! Weet je hoe ik de topic kan verwijderen?

Reputatie 7
Badge +15

Een topic verwijderen kunnen de moderators voor je doen, wacht het even af.

Is je T-Mobile thuis omgeving ook al bijgewerkt?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @wendyberry,

 

Welkom op de Community, leuk dat je hier jouw vraag stelt! :smile: Jouw order is op “planned” blijven hangen door een bug bij onze distributiepartner. Sorry voor het ongemak. Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten en die pakken het zo snel mogelijk op. Zodra jouw order de status “completed” heeft, kun je volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis. Het duurt doorgaans maximaal 48 uur. Als we nog iets anders voor je kunnen doen, laat het me weten. We helpen je graag.


@Waqqas Bedankt voor je snelle antwoord!

Dank je wel @Jason en @Waqqas ! 
Het is geregeld en staat nu goed in My Tmobile! Bestelling  is nu afgerond!

mijn overgang naar T mobile is echt wet van Murphy alles gaat verkeerd maar elke keer weer geweldig geholpen! Dus TOp!

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! Eindelijk kun je volop genieten van jouw abonnement. Murphy’s Law is niet fijn, maar als het dan eindelijk wel weer goed gaat, kun je het des te beter waarderen. :wink: Als we je ergens anders mee mogen helpen, laat het ons weten. We zitten altijd voor je klaar op de Community. Heel veel plezier met jouw abonnement. 

Reageer