Beantwoord

Installatie- geen verbinding

  • 11 september 2019
  • 2 reacties
  • 230 Bekeken

Vandaag zou de internet lijn actief zijn.
Installatie volgens stappen uitgevoerd maar ik heb geen verbinding. Is de lijn wel actief?

Het powerlampje brandt en de 2.4 g en 5G
De rest is allemaal uit.
icon

Beste antwoord door Brian 17 september 2019, 14:08

Hi @deboer7878, zo te zien is er iets niet helemaal goed met de aansluiting. Is het al gelukt om een afspraak te maken met onze monteursdienst? Mocht je ze zelf willen bereiken dan kan je rechtstreesk contact opnemen via telefoonnummer
088 200 0 151, dan kunnen ze je direct inplannen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hallo deboer7878,

Hier kun je nakijken hoe je een en ander moet aansluiten. Verder staat daar ook wat je moet doen als er iets niet goed werkt.
Reputatie 6
Badge +7
Hi @deboer7878, zo te zien is er iets niet helemaal goed met de aansluiting. Is het al gelukt om een afspraak te maken met onze monteursdienst? Mocht je ze zelf willen bereiken dan kan je rechtstreesk contact opnemen via telefoonnummer
088 200 0 151, dan kunnen ze je direct inplannen!

Reageer