Beantwoord

Installatie t mobile thuis, aanvang tijdstip??

  • 11 September 2020
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Ik heb het pakket ontvangen voor thuis installatie   Op 14 september kan ik er gebruik van gaan maken. Mijn vraag is nu deze…

Mijn huidige contract met Telfort is op 13 september beeindigd…. maar wanneer ,dus welk tijdstip kan ik het modem etc  gaan aansluiten op de 14e september...laat snel weten is best belangrijk dat ik niet zonder  wifi etc kom te zitten thuis.  Ik zie UW reactie tegemoet.

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 September 2020, 13:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @gio53 

Op de installatiedatum dus 14 september wordt de verbinding opgeleverd vóór 18:00 maar vaak gebeurd dit al veel eerder.

Bij mij was het al actief toen ik in de ochtend wakker werd rond een uur of 10 (ook DSL).

@gio53 Op 13/9 zal de lijn van Telfort niet afgesloten worden, is aanstaande zondag en dan hebben ze weekend, als dan maandag Telfort niet meer werkt kun je de boel omwisselen voor de spullen van T-Mobile en kijken of het werkt, als het om 17 uur nog niet werkt is er wat mis gegaan, meestal zit er maar een half uurtje tussen omdat de monteur die je afsluit van Telfort meestal ook gelijk aansluit op de T-Mobile lijn.

En @gio53 , Is het allemaal voor elkaar gekomen vandaag?

Reageer