Beantwoord

Installatie T-Mobile Thuis internet

  • 11 January 2019
  • 3 reacties
  • 348 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Per 3 januari 2019 zou mijn T-Mobile Thuis internet verbinding worden opgeleverd in mijn nieuwe woning. Op 4 januari heb ik het Modem geïnstalleerd, maar die kreeg ik niet aan de praat. Na lang en vaak bellen is er op 10 januari eindelijk een monteur langsgekomen van Gideon, echter gaf hij aan dat het probleem door een KPN-monteur zou moeten worden opgelost. KPN zou mij bellen voor een afspraak (waarschijnlijk gisteren nog) maar dat is tot op heden niet gebeurd. Heeft iemand enig idee op welke manier ik een KPN-monteur zou kunnen bereiken?

Inmiddels zit ik namelijk ruim een week zonder internet, heb ik al bijna 3 (!) uur aan de telefoon gehangen met T-Mobile thuis (lekker buiten de bundel, dat tikt aan), heb ik een halve dag vrij moeten nemen van mijn werk en is er nog altijd geen enkel zicht op werkend internet. Het liefst zou ik mijn abonnement bij T-Mobile Thuis per direct cancelen, maar de klantenservice wist mij te vertellen dat ik dan alsnog het hele abonnement zou moeten betalen.. Ik word er langzaamaan een beetje moedeloos van.
icon

Beste antwoord door Piotr 12 January 2019, 12:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo @TDR,

Wat vervelend dat het KPN niet is gelukt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Het probleem is dat je direct belt om te annuleren. Het duurt namelijk even voor dat het bij T Mobile binnen is. Als KPN het ticket heeft afgemeld met niet leverbaar kan T Mobile (backoffice] weer verder bijvoorbeeld de order annuleren.

Het is overigens niet mogelijk dat T Mobile een lijn blokkeerd voor ziggo. Dit is fysiek een ander netwerk.
Nou, KPN is uren langsgeweest en gaf aan dat het nagenoeg onmogelijk was om de aansluiting te fixen. Mogelijk zou met boren en graven onder de grond iets kunnen worden opgelost, maar die kans was zeer klein. De KPN-monteur zelf gaf aan dat ik wel een Ziggo-aansluiting heb...

Direct naar de klantenservice gebeld, maar kosteloos het contract ontbinden (want opleveren is dus niet mogelijk !!) was erg moeilijk en kan eigenlijk niet. Wat een ongelooflijk dramatische service. Ik heb al meerdere keren internet, tv en telefoonabonnementen afgesloten maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Het product werkt niet, KPN geeft aan dat het niet gaat werken maar ontbinden van het contract, ho maar. Kortom, ik zit nu al twee weken zonder internet en dit gaat nog weken duren.

Tot overmaat van ramp houdt T-mobile mijn lijn bezet en kan ik geen Ziggo abonnement afsluiten.. Piotr, is er iets dat jij kunt doen?
Reputatie 7
Hey @TDR,

Dat is geen fijn begin, dat begrijp ik maar al te goed! Ik zie wel dat alles in werking is gezet om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. We hebben dit gemeld bij de netwerkbeheerder. Zij gaan dan ook contact met je opnemen. Wel wil ik graag eerlijk tegen je zijn en doorgeven dat dit pas na het weekend gaat gebeuren. Hoe dan ook gaat dit opgelost worden! Excuses voor het ongemak.

Reageer