Hi, ik probeer de tmobile klanten service te bereiken per telefoon, maar het nummer werkt niet.
Afgelopen maandag heb ik gebeld omdat ik een nieuw pakket moest installeren, wat niet werkte. Vervolgens heb ik te horen gekregen dat dit lag aan een (internet) lijnbreuk 700 meter verder op in mijn straat.
Er zou een monteur gestuurd worden en het zou binnen 3 dagen maximaal opgelost zijn. Echter heb ik nog niks gehoord van een monteursafspraak of wat dan ook, maar zit ik al wel 3 dagen zonder internet. Ook kan ik nergens vinden of er daadwerkelijk een afspraak gemaakt is. Kan iemand mij hier mee helpen of wat meer duidelijkheid geven? :)
Groeten,
Tamara
Beste antwoord door Jason
Goedemorgen
KPN zal jou bellen voor een afspraak, indien nodig. Maar houd er rekening mee dat de open lijn op 700 meter door hen hersteld wordt zonder dat je daarvoor een afspraak hoeft te maken. Ze hoeven dan namelijk in principe niet de binnenhuisinstallatie na te lopen, zoals onze partner Guidion bijvoorbeeld wel altijd doet.
Laat ons weten hoe het gegaan is en als we je met iets anders kunnen helpen, dan doen we dat met alle liefde. Voor nu: blijf veilig binnen, houd je sterk en alvast een prachtig weekend toegewenst!