Beantwoord

Installeren modem mislukt door lijnbreuk

  • 14 May 2020
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Hi, ik probeer de tmobile klanten service te bereiken per telefoon, maar het nummer werkt niet.
Afgelopen maandag heb ik gebeld omdat ik een nieuw pakket moest installeren, wat niet werkte. Vervolgens heb ik te horen gekregen dat dit lag aan een (internet) lijnbreuk 700 meter verder op in mijn straat. 
Er zou een monteur gestuurd worden en het zou binnen 3 dagen maximaal opgelost zijn. Echter heb ik nog niks gehoord van een monteursafspraak of wat dan ook, maar zit ik al wel 3 dagen zonder internet. Ook kan ik nergens vinden of er daadwerkelijk een afspraak gemaakt is. Kan iemand mij hier mee helpen of wat meer duidelijkheid geven? :)

Groeten,

Tamara 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 15 May 2020, 11:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Tamaraklem94, er is hulp onderweg zoals @TAVL zegt (en heeft geregeld: chapeau!)! KPN heeft momenteel met een kleine obstructie te kampen waardoor niet alle tickets vanuit onze techneuten aangemeld worden, maar geen zorgen, het is inmiddels gistermiddag doorgezet. 

KPN zal jou bellen voor een afspraak, indien nodig. Maar houd er rekening mee dat de open lijn op 700 meter door hen hersteld wordt zonder dat je daarvoor een afspraak hoeft te maken. Ze hoeven dan namelijk in principe niet de binnenhuisinstallatie na te lopen, zoals onze partner Guidion bijvoorbeeld wel altijd doet. 

Laat ons weten hoe het gegaan is en als we je met iets anders kunnen helpen, dan doen we dat met alle liefde. Voor nu: blijf veilig binnen, houd je sterk en alvast een prachtig weekend toegewenst! 😊🌞

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Tamaraklem94,

Dat is natuurlijk geen mooi begin. Maar hulp is onderweg. Dat heet; ik heb webcare gewezen op jouw topic en ze zijn het voor je aan het uitzoeken. Ze komen er vanzelf op terug.

Mocht je dit te lang duren, dan kun je altijd bellen met de klantenservice. Dat is sneller dan via deze klant-helpt-klant community.

Dankjewel voor je reactie! Hopelijk hoor ik snel wat. :) Had inderdaad gebeld maar kreeg een soort bandje wat vast liep aan de lijn, dus dat schoot niet echt op. Zometeen nog maar een keer proberen. 

Reageer