Beantwoord

instellen camera systeem na nieuwe provider

  • 1 December 2019
  • 5 reacties
  • 412 Bekeken

hoe kom ik weer bij mijn camera systeem na overstap van ziggo naar tmobile

 

icon

Beste antwoord door yalerta 6 December 2019, 19:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3

De informatie die je geeft is heel erg summier en eigenlijk kunnen wij hier niets mee. Kun je wat specifieker zijn met je vraag/probleem?

ik kan mijn camera systeem van buiten af niet meer benaderen.

 

Ik weet niet wat ik moet instellen om dat weer wel te kunnen.

 

Reputatie 7
Badge +5

Met het Merk en/of type camera(‘s) kunnen we je misschien al beter behulpzaam zijn.

En op welke manier benaderde je die camera van buiten. Met een app op welke merk telefoon of tablet. Op via een PC met een web interface?

Je ziet, dat je eerst zelf wat meer info moet verstrekken om inzicht te geven omtrent je simpele vraag.

Bascom camera systeem, met Eagle eyes

Iphone 8

Reputatie 7
Badge +5

Oeps,

Weinig informatie te vinden over genoemd camera systeem.

Misschien sneller om de leverancier te benaderen en vragen hoe dit weer in te stellen is.

Het probleem is namelijk dat je Internet adres is gewijzigd na de overstap van Ziggo naar T-Mobile.

Een oplossing kan zijn om in de instellingen van de Tmobile modem te kijken wat nu je Internet IP adres is. Dit IP-adres moet dan ingesteld worden in de Eagle Eyes app. Maar … vaak moeten er dan ook poorten in de modem opengezet worden om de toegang naar de camera vrij te geven. Soms worden dergelijke verbindingen opgezet via een server (abonnement?) van de leverancier. Open zetten van poorten is dan soms niet nodig omdat de verbinding dan van binnen (camera) naar buiten (server) gemaakt wordt.

Reageer