Beantwoord

Internet 100 besteld, ik ontvang 20

  • 21 September 2018
  • 2 reacties
  • 470 Bekeken

(klantnummer verwijderd door moderator)

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik u op de hoogte brengen dat mijn abonnement (internet thuis) bij u op 10 september is aangesloten. Het probleem is dat de snelheid van internet heb ik 100 gekozen, maar de snelheid is niet goed. Het lijkt op de snelheid van 20.
Graag wacht ik op uw snelle reactie af om deze probleem te oplossen.
icon

Beste antwoord door Folkert 22 September 2018, 15:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Javad, heb je de snelheid getest via een computer die via een kabel rechtstreeks aan het modem verbonden is?

Beter geen klantnummer of andere persoonlijke info plaatsen. Dit is een openbaar forum. Indien nodig zal een forum moderator instructies geven hoe je die door kunt geven.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +3
Beste Javad,

Om het probleem van de te lage snelheid op te lossen zul je even een paar dingen moeten uitproberen en de uitkomsten daarvan aan ons doorgeven.

Kun je naar de website https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ gaan, daar je postcode en huisnummer invoeren en ons dan laten weten wat je maximaal haalbare snelheid voor koper en eventueel glasvezel is?
Heb je een DSL of Glasvezel abonnement?

Kun je vervolgens een computer via een netwerk kabel rechtstreeks aan je modem koppelen en via de Ookla Speedtest website je internetsnelheid controleren? Graag de getallen doorgeven die staan onder Ping, Download en Upload. Zorg dat er tijdens de test niemand anders in huis actief is op internet.

Alvast bedankt voor je hulp.

Groet, Folkert

Reageer