Beantwoord

Internet

  • 12 May 2019
  • 1 reactie
  • 389 Bekeken

Beste tmobile,

Wij hebben sinds vrijdag internet bij tmobile genomen en gekozen voor 500mb up en 500mb down en als ik de test doe is het tussen de 190 en 260 dat is niet de bedoeling volgens mij? Had bij mijn oude provider 350 en kreeg ook altijd 350 binnen? Hoe lossen we dit op? Mijn router is een van de beste gamerouters en had hiervoor ook totaal geen problemen heb zelf foto’s ervan? Dus daar ligt het niet aan

Mvg,
Cheryl
icon

Beste antwoord door Sander 13 May 2019, 09:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @Cheroll3,

Er zijn een aantal oorzaken waardoor je jouw maximale snelheid niet haalt. Ik leg deze punten graag uit. Controleer je de volgende punten?
1. Je gebruikt een netwerkkaart gebruikt die alleen maar 100 Mbit ondersteund (zoals broadcom of asheros chipset)
2. Je gebruikt een UTP Optimizer of een andere vorm van het opsplitsen van de kabel.
3. Je meet vanuit een webbrowser in plaats van de speedtest.net desktop app. Mogelijk zorgt de browser voor een vertraging.
4. Een software matige beperking zoals een firewall. Zet deze eens uit voor een speedtest.
5. CPU load is te hoog. Voer de speedtest uit in veilige modus of sluit alle andere applicaties.
6. De computer is niet rechtstreeks aangesloten met een kabel, maar er zit bijvoorbeeld een 100Mbit switch tussen.
7. De acceleration staat uit. Schakel deze in het menu van het modem naar enabled: Onder LAN => Swich Control : NAT Acceleration

Laat je ons weten wat hier uitkomt? 🙂

Reageer