Beantwoord

Internet???

  • 16 August 2019
  • 1 reactie
  • 216 Bekeken

Ik heb 15 juni T-mobile thuis aangeschaft. Over de telefoon had ik duidelijk uitgelegd dat ik 16 juli anderhalve maand naar het buitenland moet gaan, dus vroeg ik ook of het mogelijk was om een monteur langs te laten komen om zeker te weten dat de installatie goed zou verlopen en dat ik met dit geregeld naar het buitenland kon gaan. Mijn aansluitdatum had 1 juli moeten zijn, maar zoals ik het had verwacht is er iets met de meterkast wat een monteur moet checken. Het internet deed het niet, dus ik had gebeld en ik werd verwezen naar een monteru van Guidion, die later dan 16 juli kon komen! Mijn vriend heeft dus met u geregeld dat een monteur op 9 augustus langs ging, en dat is dus ook gebeurd. Er blijkt dat er dus bij de hoofdaansluiting 2 poorten zijn, waarvan een in gebruik is door het restaurant onder mijn appartement, en de andere doet het niet. Dus de monteur zei dat iemand van KPN langs moet komen om dit te regelen. Waarom moet dit allemaal via andere bedrijven geregeld worden en waarom duurt alles zo lang?
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 16 August 2019, 11:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
KPN is door de overheid aangewezen als netwerkbeheerder, andere partijen mogen daar niet aan sleutelen. Beetje net als NS over de treinen gaat en ProRail over het spoor. NS mag niet aan het spoor sleutelen.

Reageer