Beantwoord

Internet aansluiting & ServiceID

  • 12 November 2018
  • 1 reactie
  • 288 Bekeken

Hoi, ik had een vraag!

Afgelopen week (maandag 5 november) ben ik gebeld door Guidion, een installateur, over de ServiceID van de aansluiting in mijn appartement.

Er zijn namelijk 2 aansluitingen, één voor mij (vorige bewoonster had Caiway) en er is één aansluiting die al gebruikt word door een andere bewoner (deze zit bij KPN). En de installateur wilde weten welke van de lijnen hij nodig had.

Ik heb het na gevraagd bij de andere bewoner en hij heeft het gevraagd bij KPN, die vertelde hem weer dat het ServiceID door de providers zelf zou moeten worden doorgegeven.

Ik heb de volgende dag (dinsdag 6 november) T-mobile hier over gebeld. Ik dacht dat in de eerste instantie de dag er voor ook door T-Mobile was gebeld, dit bleek dus Guidion te zijn. En mij werd verteld dat ik zou worden teruggebeld of gemailt als er meer informatie was, door Guidion of T-Mobile.

Maar ik heb nog niks ontvangen en vroeg mij af of er al meer duidelijkheid over was.
Ik zit hier nu namelijk in m'n nieuwe appartement, maar zonder internet (en mijn telefoon als hotspot gebruiken houd ook een keer op).
icon

Beste antwoord door Brian 14 November 2018, 14:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi ariskrist, toevallig heb ik gisteren ook je bericht via Facebook/Twitter beantwoord. We hebben het Service ID doorgegeven zodat we je op de aansluiting aan kunnen sluiten. Excuses voor de vertraging!

Reageer