Beantwoord

internet aanvragen behandeling

  • 18 December 2019
  • 20 reacties
  • 412 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Goedendag, aanvragen datum :05-11-2019  Hoelang duurt het voordat een aanvraag is verwerkt?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 January 2020, 10:43

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MSU 

Heb je DSL of Glasvezel besteld?

Bij de aanvraag kon je al een gewenste datum kiezen om aangesloten te worden.

Na je bedenktijd ontvang je bericht met een installatiedatum, bij DSL en glasvezel werken de diensten op die dag.

 

Glasvezel besteld

 leverdatum  vrijdag 06-2019

Zoals je weet heb je 14 dagen bedenktijd. We starten over -28 dag(en) de aanvraag van de diensten voor bij jou thuis

Eerst mogelijke leverdatum

Wij doen er alles aan om te zorgen dat je diensten op de eerst mogelijke leverdatum (rond vrijdag 06 december 2019) geleverd kunnen worden. LET OP: dit is nog niet je installatiedatum, deze vind je binnenkort hier.

Bedenktijd

We snappen dat je staat te trappelen om T-Mobile Thuis te gebruiken, maar je krijgt eerst 14 dagen bedenktijd. We denken niet dat het nodig is. Toch? Na je bedenktijd ontvang je meer informatie over de installatie bij jou thuis.

Vervolgstappen

  •  

    T-Mobile Thuis bestelling

    T-Mobile Thuis is besteld. Vanaf nu is het de beurt aan T-Mobile Thuis om je diensten zo snel mogelijk bij je thuis te activeren.

  •  

    Installatie-afspraak

    Guidion neemt na bedenktijd contact met je op om een afspraak te maken voor de installatie van T-Mobile Thuis

  •  

    T-Mobile Thuis Installatiepakket

    Het Installatiepakket wordt tussen 4 en 7 dagen voor de installatiedatum door PostNL bij je thuis bezorgd.

  •  

    Installatie

    Het is zover! De monteur komt bij je langs om T-Mobile Thuis te installeren

  •  

    T-Mobile Thuis geactiveerd

    Je kunt nu genieten van T-Mobile Thuis. Veel plezier!

14+28=42 dag geleden aangevraagd !!!!

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @MSU ,

Er gaat hier duidelijk iets niet goed met je glasvezel internet aanvraag. 
Ik zal eens kijken of ik een thuis moderator kan wijzen op dit topic. 

Dank je wel 

Wachten op jou die me zal helpen

 

 

Niemand helpt mij

 

 

Niemand helpt mij :sweat::sleepy::sleepy::sweat::sob::sob:

Reputatie 7
Badge +4

Hey @MSU Hulp is onderweg, nog even geduld!
Er gaat spoedig een Thuis moderator aan de slag met je case / aanvraag. 
Meer kan ik helaas op dit moment niet voor je doen. 

 

Hartelijk dank voor het helpen. Ik hoop dat het probleem zo snel mogelijk is opgelost :pray::pray_tone1:

Reputatie 7

Hi @MSU, geen zorgen, ik zie dat je in goede handen bent van mijn collega's! Op dit moment wachten we op een seintje van de netbeheerder om je aan te kunnen sluiten. Zodra het zover is sturen we je direct een bericht zodat je weet wat je kan verwachten. We staan meerdere keren per week in contact met de netbeheerder om er voor te zorgen dat je zo snel mogelijk aangesloten wordt. Ik heb op dit moment geen definitieve datum maar ik heb er alle vertrouwens in dat het niet lang meer duurt! 

 

Hoi,Brian Heel erg bedankt dat je me eindelijk hebt geholpen.:pray: ​​​​​​:pray:

Hoi,Brian,gelukkig nieuwjaar.

 Nog steeds geen nieuws 

 

Zoals je weet heb je 14 dagen bedenktijd. We starten over -43 dag(en) de aanvraag van de diensten voor bij jou thuis

Eerst mogelijke leverdatum

Wij doen er alles aan om te zorgen dat je diensten op de eerst mogelijke leverdatum (rond vrijdag 06 december 2019) geleverd kunnen worden. LET OP: dit is nog niet je installatiedatum, deze vind je binnenkort hier.

Bedenktijd

We snappen dat je staat te trappelen om T-Mobile Thuis te gebruiken, maar je krijgt eerst 14 dagen bedenktijd. We denken niet dat het nodig is. Toch? Na je bedenktijd ontvang je meer informatie over de installatie bij jou thuis.

Vervolgstappen

  •  

    T-Mobile Thuis bestelling

    T-Mobile Thuis is besteld. Vanaf nu is het de beurt aan T-Mobile Thuis om je diensten zo snel mogelijk bij je thuis te activeren.

  •  

    Installatie-afspraak

    Guidion neemt na bedenktijd contact met je op om een afspraak te maken voor de installatie van T-Mobile Thuis

  •  

    T-Mobile Thuis Installatiepakket

    Het Installatiepakket wordt tussen 4 en 7 dagen voor de installatiedatum door PostNL bij je thuis bezorgd.

  •  

    Installatie

    Het is zover! De monteur komt bij je langs om T-Mobile Thuis te installeren

  •  

    T-Mobile Thuis geactiveerd

    Je kunt nu genieten van T-Mobile Thuis. Veel plezier!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MSU,

 

Goedemorgen en beste wensen, hopelijk heb je een prachtige jaarwisseling gehad!

Jouw aansluiting is behoorlijk vertraagd, zoals je zelf inmiddels al weet natuurlijk. Op sommige ODF (ons eigen Fiber-netwerk) locaties zijn momenteel geen poorten meer beschikbaar om klanten aan te sluiten. Aanvragen voor de uitbreidingen worden gedaan. Dit betekent dat er geen aansluitingen meer beschikbaar zijn in de wijkkast. Het is nog onbekend wanneer deze worden uitgebreid. Het spijt me oprecht dat ik je dit mededeel, maar ik wil wel eerlijk naar je zijn. Wanneer er wel uitbreiding mogelijk is, zul je zelf een seintje van ons krijgen. Heb je tot die tijd de beschikking over een internetverbinding?

Beste Dames,Heren

Nog steeds geen goed nieuws over aansluiting =70 dagen😂???????????????

Reputatie 7
Badge +15

Hey @MSU  zoals @Jason  zegt zijn er geen poorten beschikbaar in de centrale en dit kan wat langer duren. Het is dus maar wachten totdat er één vrij komt.

70 dagen is wel erg lang misschien heeft een Moderator nog een alternatief?

?????????
Reputatie 7

Hey @MSU,

Ik had je graag een gewenste oplossing willen geven. Tot op heden heb ik jammer genoeg geen positief nieuws te melden betreft de oplevering. Zodra er weer poorten beschikbaar zijn, zetten we automatisch alles in gang om je zo snel mogelijk van een werkende verbinding te voorzien. Bedankt voor je geduld!

Reageer