Beantwoord

Internet behaalt snelheid niet. 1/4 - Geen support?

  • 11 December 2018
  • 1 reactie
  • 356 Bekeken

Hoi,

Anderhalf maand geleden heb ik het internet pakket 750/750 aangesloten in mijn appartement.
Helaas kreeg ik vanaf het begin al een snelheid van ~120/150.

Natuurlijk heb ik gelijk het support lijn gebeld met wat nu.

Een monteur was langsgekomen die constateerde dat het aan de router of glasvezel zou kunnen liggen,

Tweede visite na 2 weeken was voor de glasvezel, wat ook geconstateerd was dat het in orde is.

Derde visite weer na 2 weken kwam de eerste monteur langs die weer constateerde dat alles goed staat.

Aan mijn pc kan het niet liggen, op mijn vorig woon locatie trok ik 500/500. (Pc Specs: X370, 1800x 40gb ram, m2 500gb) De machine is afgelopen weekend ook getest op de oude locatie en trok weer gewoon 500/500.

Nu heb ik verschillende keren gehoord van de monteurs dat het aan de nieuwe routers kan liggen.
Ik ben bereid de router te vervangen, ik vroeg me alleen af of er een lijst met supported router is?

Ik zoek namelijk ook gelijk een modem met een fallback op simkaart aangezien ook de huidige router internet ook uitvalt.

Regards,
R
icon

Beste antwoord door Brian 13 December 2018, 14:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Bobert, wat balen dat we het probleem niet hebben kunnen verhelpen. Heeft 'e'en van de monteurs toevallig ook getest met een eigen laptop? Haalden ze hierop de snelheid wel? Is er ook met andere netwerkkabels getest? Met andere woorden, ik zou eerst álle andere mogelijke oorzaken uitsluiten voordat je over gaat tot de aanschaf van een nieuwe router ;)

Officieel ondersteunen we alleen ons eigen modem maar je kan in principe elke modem aansluiten die je wil. Één van onze Klantexperts, Hidden, heeft hier een mooi topic over geschreven!

Reageer