Beantwoord

Internet bekabeld traag en ping spikes in games

  • 30 May 2020
  • 5 reacties
  • 401 Bekeken

Ik heb aangegeven bij t-mobile 11 dagen geleden dat mijn internet slecht is en dat ik veel ping spikes en vaak disconnects heb op discord waardoor ik school niet goed kan volgen. ze vertellen mij een mail te sturen naar de klantenservice met de fotos van ipconfig, taakbeheer, speedtest. dit heb ik gedaan en ik krijg een mail dat ik na 6 dagen zou worden gebeld dit is niet gebeurd het is nu al 10 dagen geweest ik ben niet gebeld ik heb ook geen sms ontvangen ze hebben geen contact proberen op te nemen over de vertraging. Ik heb ze dus weer gebeld zelfs de medewerker vind het raar dat het nog steeds niet is opgepakt door de experts. ze verteld me dat ik 1 week unlimited data krijg maar die ontvang ik ook niet?

ik zit nu al 11 dagen met echt slechte internet.

Het ligt niet aan mijn pc want het is precies dezelfde op mijn broer zn computer en ik heb alle apps dicht gedaan en de kabel direct aangesloten met de modem. precies de zelfde slechte speed

desktop speedtest ook geen verschil beetje hogere upload speed maar verder niks anders 

hier zie je snelheid die ik behaal en ik hoor 1gb te krijgen. ook vertelde de medewerker mij dat er een verschil van 50mb mag zijn ik heb zelfs nooit 950-950 behaald.

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 May 2020, 18:49

Bekijk origineel

5 reacties

Mijn netwerk adapter kan ook gewoon 1gb aan en het staat op 1.0Gbps Full Duplex ik gebruik een cat 6 internet kabel modem meerdere keren gereset ook door medewerkers.

Reputatie 7
Badge +15

De foto laat je snelheid via de wifi zien en ziet er gewoon goed uit. Plaatst ook eens een foto van een bekabelde test met de Ookla speedtest app.

Misschien helpt het ook om de mediaconverter even stroomloos te laten.

Dat is gewoon bekabeld? mijn pc heeft geen wifi

Reputatie 7
Badge +15

Waarschijnlijk door het wifi logo op die gedachte gekomen dan. Maar het even stroomloos halen van de mediaconverter helpt ook niet? De snelheid kan ook laag zijn als gevolg van een programma, je kan ook proberen de speedtest te doen in veilige modus.

Reputatie 7
Badge +3

Die maximale snelheid is uiteraard veel te laag maar zelfs dan mag dat voor Discord niets uitmaken. Hier thuis wordt Discord intensief gebruikt tijdens het gamen (Overwatch) via 5 GHz Wifi op een 50 MBit DSL lijntje met een ping van 5 a 6 ms en er hapert werkelijk nooit iets met gamen en er zijn nooit disconnects bij Discord.

Hier is bij @Gurlerkaratas duidelijk iets met de lijn c.q. hardware aan de hand.

Reageer