Beantwoord

Internet besteld wat is de aansluitdatum?

  • 4 April 2020
  • 4 reacties
  • 288 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Internet besteld, geen router 2 weken sneller geleverd. Er is ook geen internet, hoewel het is geactiveerd. Op de hulplijn kun je de chat niet bereiken, reset alleen de router en reset de router. Pure Amateur zero contacteer alleen e-mail als u internet bestelt en vervolgens stilte.

icon

Beste antwoord door Brian 6 April 2020, 18:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @wieslaw 

Je hebt nu wel een modem van T-mobile maar nog geen internet terwijl het wel al geactiveerd is?

Heb je glasvezel of DSL? Zijn de kabels goed verbinden dus bij glasvezel kabel van de mediaconverter naar de WAN poort en bij DSL in de DSL poort?

Bij DSL gebruik je de meegeleverde DSL kabel en zit deze direct op het ISRA en deze weer op de hoofdaansluiting? Bekijk ook of je ISRA goed is aangesloten dus enkel rood en blauw, oranje en wit is een alternatief. Zorg dat er maar 2 draden zijn aangesloten en geen ander.

Ja, het internet is goed aangesloten.  Op 10 maart werd de 50mb internetverbinding van de vorige eigenaar uitgeschakeld.  Halverwege maart was het internet aangesloten (activering op afstand) en ik werkte al voor 1000mb, de snelheid was ongeveer 230mb.  Na 2-3 dagen werkt het internet niet meer en is het vandaag niet beschikbaar.  Het converterlicht is niet FO.

Ik vergat toe te voegen dat het glasvezel is

Reputatie 7

Hi @wieslaw, ik heb meteen met je meegekeken en jouw aansluiting vanaf de centrale staat gepland voor 10-04-2020. Als je op dit moment wel internet hebt dan is dit niet via ons. :wink: Mogelijk is de lijn nog actief vanuit de vorige bewoner. De opdracht voor het verzenden van het installatiepakket staat inmiddels klaar en ook onze monteursdienst is al bezig met de planning. Je ontvangt binnen een aantal dagen bericht van ons met de definitieve aansluitdatum. Alvast van harte welkom!

Reageer