Beantwoord

internet bij nieuw adres

  • 8 October 2019
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties
ik verhuis binnen kort naar nieuw adres en ben van plan om een T-mobile internet service aan te schaffen. hoe dan ook vraag mij af of dit kan worden aangesloten op de datum dat ik intrek (dit zou 8 november zijn). Echter woont er op dit moment op het adres nog steeds een andere familie. De vraag die ik dus wil stellen is: kan ik zonder deze mensen lastig te vallen het internet laten wijzigen en aansluiten en zo ja/nee wat zijn dan mijn optie?
icon

Beste antwoord door Waqqas 8 October 2019, 22:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi @fryza, wat @Waqqas zegt klopt helemaal. Gemiddeld duurt een aansluiting 4 weken, bij Glasvezel kan dit soms wat langer zijn. De definitieve datum ontvang je van ons per e-mail na je bestelling.A ls je abonnement op de gewenste datum in gaat dan kunnen de huidige bewoners gewoon gebruik blijven maken van hun eigen provider tot die tijd, dat is geen enkel probleem 🙂
Waar soms wel wat vertraging kan ontstaan is als de huidige bewoners ook een overstap hebben staan naar hun nieuwe adres die later is dan jouw aansluitdatum, in dit voorbeeld bijv 10 november. Op dat moment is de lijn voor ons dan niet "vrij" en moeten wij wachten tot de overstap van de huidige bewoners plaats heeft gevonden. Dit komt gelukkig zelden voor want dit betekent dat de oude bewoners betalen voor iets dat ze niet meer gebruiken. Dat gaat dus helemaal goedkomen!
Reputatie 7
Badge +15
Hallo @fryza

De opleverdatum van je verbinding na bestelling van het pakket moet minimaal 4 weken in de toekomst liggen dus je zou gewoon als opleverdatum 8 november kunnen kiezen en als je overstapt dan is het helaas bij de meeste providers zo dat je een opzegtermijn van 1 maand hebt dus als je per 1 november bij je huidige provider stopt dan stopt hij pas per 1 december.

PS de huidige bewoners zullen er niks van merken als jij nu al besteld.

Succes 👍

Reageer