Beantwoord

internet blijft uitvallen

  • 21 January 2019
  • 4 reacties
  • 538 Bekeken

Afgelopen dagen valt internet steeds uit. Alle andere verbindingen blijken actief te zijn, o.a. wifi. Maar internet valt uit en komt dan een uurtje later weer terug. Omgeving zeeland.
icon

Beste antwoord door Brian 1 April 2019, 14:20

Bekijk origineel

4 reacties

Vandaag weer het zelfde probleem. Alleen nu blijft hij uit.
Reputatie 7
Hi @hayovaders, oei daar gaan we meteen wat aan doen! Als je mij via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil geven dan ga ik voor je aan de slag!
Goedemorgen,
Ik heb ook last van het continue wegvallen van de verbinding met de router... Dit gebeurt regelmatig de laatste tijd. Denk dat het zit in het internet en niet in de wifi verbinding. Alle andere verbindingen blijven n.l. wel bestaan. (inloggen op NAS e.d.)
Heb zojuist mijn abonnement verlengd maar heb er nu eigenlijk alweer spijt van...
Kunnen jullie iets doen mbt de betrouwbaarheid?
Groet,
Rudolf
Reputatie 7
Hey Rudolf,

Dat is niet zo mooi, gaan we iets aan doen! Kun je mij beschrijven hoe vaak je verbinding wegvalt? En valt je internet gelijktijdig weg met het TV beeld? Ook ben ik benieuwd welke stappen je al hebt doorlopen om dit op te lossen. Een fabrieksreset van je modem kan soms wonderen verrichten. Wil je deze handeling uitvoeren en ons de terugkoppeling geven?

Reageer