Beantwoord

internet doet het niet meer alleen met rood lampje ( rond Wereld)

  • 14 October 2020
  • 4 reacties
  • 1032 Bekeken

Hallo, ik overstappen van tele2 naar t mobile van af eergisteren maar vandaag avond rond 19 uur internet doet het niet niet!!!! en rond wereld lampje gaat rood kloer kan iemand me helpen graag.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 21 October 2020, 14:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Hussain1234, welkom op de Community!

Internet is ontzettend belangrijk. Ik wil dan ook heel graag dat het bij jou ook goed werkt! Eerst controleren we de belangrijkste zaken.  

1) Kijk op het modem welke lampjes branden. Bij jou brandt het wereldbolletje niet, dat noemen we de WAN-lamp. Haal het modem (en de zwarte of witte converter die tussen het modem en het aansluitpunt zit) voor 20 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen. 
2) Gaat het om Wifi en brandt het WLAN lampje niet? Druk dan op de knop ‘WLAN/WPS/Wireless/wifi’ totdat het lampje wel gaat branden.  
3) Branden de lampjes wel, maar heb je geen verbinding? Sluit dan je computer rechtstreeks aan op het modem met een internetkabel op poort 1 of 2 van het modem. Als je een Zyxel modem hebt maakt het niet uit op welke poort je de computer aansluit. 

Werkt het hierna nog steeds niet? Check dan ons speciale topic (de link is klikbaar). Hiermee kun je veel voorkomende problemen oplossen. Lukt het niet met dit stappenplan? Stuur me dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Laat het me weten, dan ga ik voor je aan de slag! 

UPDATE: ik zie dat je inmiddels al meer dan drie dagen onafgebroken online bent, dat is goed nieuws! Als ik je toch nog met iets kan helpen, laat het me alsjeblieft weten. 

Stay safe en een schitterende zondag toegewenst!

Hallo @Jason Jason, sorry ik ben niet tevreden.

ja klopt twee dagen internet doet wel maar nu de alle lampjes doet het niet!

ik snap het niet waarom??!!!! geen stroom doet het helemaal niet de modem!!!!

graag snel oplossing als kan, 

mijn post code XXXX

geboort datum XXXX 

graag laat me weten en ik hoor van je graag, 

gr Hussain

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie plaatsen in een openbaar topic, alsjeblieft.

 

 

 

Hallo,

Ik heb probleem met mijn moedem doet het niet doet het eerst 3 dagen en niet meer!!!???? en nu 3 dagen zonder internet en ik heb geprobeerd 4 keer om te bellen naar klantenservice maar niemand opnoemen!!! en ik wachten bijna een uur met bellen wat kan ik doen?????

kan iemand me helpen hier?

Reputatie 7
Badge +16

@Hussain1234 Er is een vervangend modem aangevraagd door mijn collega op 10 oktober. Sorry dat je nog steeds geen feilloze verbinding hebt, maar dit zal het zeker weten oplossen!

Ik heb het verzoek meteen goedgekeurd. Het vervangende modem wordt binnen vijf dagen toegestuurd. Je krijgt enkele dagen voordat het modem vanuit de distributie verzonden wordt, een Track & Trace code per e-mail. Zo kun je straks continu in de gaten blijven houden wanneer het pakketje geleverd wordt. 

Reageer