Beantwoord

internet (DSL) geen signaal

  • 21 January 2020
  • 8 reacties
  • 180 Bekeken

Hallo

 

Zou vandaag aangesloten worden op het internet maar dat is niet gebeurd

 

icon

Beste antwoord door avisjes 22 January 2020, 10:44

Bekijk origineel

8 reacties

Ik heb al gehoord dat het in de wijkcentrale zit en dat word opgelost door kpn

Bedankt voor jullie hulp

Reputatie 7
Badge +15

@avisjes  is de hoofdkabel ook direct op deze wandcontactdoos aangesloten en is hij goed aangesloten van binnen? Rood en blauw of het kan soms ook werken door oranje ipv rood en wit ipv blauw aan te sluiten.

Hij is met zo een telefoonstekker aan gesloten

En hoe is die aangesloten, direct op het isra, dat was ook een vraag van @Waqqas 

Misschien even een foto zodat we kunnen meekijken.

Ja ik had een sms en een email gehad

Reputatie 7
Badge +15

Oke, en wat zie je staan in je T-Mobile thuis account? Heb je ook een sms gekregen dat vandaag alles aangesloten kan worden?

Is de modem ook rechtstreeks op het ISRA aangesloten met de meegeleverde DSL kabel?

Dsl verbinding ja en alles is goed aangesloten

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @avisjes 

Welkom bij T-Mobile!

Heb je een glasvezel of DSL verbinding? De activatie had normaal voor 18:00 moeten gebeuren. Heb je alles goed aangesloten en wat staat er op het overzicht in je T-Mobile thuis?

Reageer