Beantwoord

Internet komt niet tot stand na een stroomonderbreking

  • 19 February 2019
  • 1 reactie
  • 5352 Bekeken

Ik krijg geen werkende internetverbinding na en korte stroomonderbreking op mijn modem. Ook bij het verhuizen van mijn modem duurt het meestal 1 uur voordat de verbinding weer tot stand komt. Het lijkt wel of er geen extern IP-adres wordt uitgegeven.

Daarnaast vindt ik het vreemd dat jullie geen telefonische klantenservice aanbieden. Dit is omslachtig en tijdrovend.
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 21 February 2019, 17:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hi @nickdewijer,

Oei, da's vreemd! Ik ga er graag voor zorgen dat je weer lekker kunt internetten. 😄 Allereerst wil ik even benoemen dat wij óók telefonisch bereikbaar zijn. Ik heb hier even onze bereikbaarheidsmogelijkheden voor je benoemd:

Telefonisch via 0800 0092, Twitter, Facebook, Chat, e-mail via klantenservice@t-mobilethuis.nl of onze Community, maar ik hoef jou al niet meer te vertellen waar je dat kunt vinden. 😉

Goed, dan jouw internetverbinding. Heb je op dit moment wel verbinding, of lukt het je helemaal niet meer om verbinding te krijgen? Mocht het alleen de Wifi zijn die niet meer werkt, controleer dan even of het Wifi lampje op het modem brandt. Zo niet, dan is dit super simpel op te lossen! Je hoeft dan alleen maar even kort op het Wifi knopje op het modem te klikken, en voila, de Wifi werkt weer! Mocht dit toch jouw algehele verbinding zijn, die nu ook nog niet werkt. Wil ik je adviseren om een factory reset van het modem uit te voeren. Controleer ook of de DSL kabel (de kabel vanaf het aansluitpunt naar jouw modem toe) wel goed in de DSL poort zit. Niet geheel onbelangrijk!

Mocht het zo zijn dat je nu wel weer internet hebt, maar het opstarten hiervan lang duurt, wil ik je hier natuurlijk ook maar al te graag mee verder helpen - maar dan ben ik wel eerst benieuwd naar waarom en waar naartoe je het modem precies verplaatst. Je hebt één aansluitpunt in jouw woning waar het modem op is geïnstalleerd, en ik wil dan graag van jou horen wat de reden is van de verhuizing. Ik wacht in spanning af, Nick!

Reageer