Internet problemen T-Mobile thuis

  • 20 November 2020
  • 2 reacties
  • 211 Bekeken

Reputatie 1

Sinds enkele dagen heb ik problemen met de internet verbinding, deze valt een aantal keer per uur weg gedurende x aantal minuten. Dit is bekabeld het geval, over alle UTP poorten. WiFi staat via modem uit omdat ik Unifi Pro AP's heb.

Vandaag meerdere malen de klantenservice gesproken, de voorlopig conclusie is dat het erop lijkt dat de verbinding instabiel is en dat de partij Guidion langs moet komen voor een afspraak. een simpele trace logging kan T-Mobile niet doen om het e.e.a. uit te sluiten.

Bij het aanmelden van T-Mobile Thuis heb ik weken lang problemen gehad met TV, de partij Guidion kwam toen niet opdagen, was onbereikbaar en had het te druk om langs te komen. Geen goede ervaringen dus. De medewerkster beaamde dat de service van Guidion niet goed is en dat er tientallen klachten per dag over binnenkomen, van hoger hand wordt hier niets mee gedaan.

Vervolgens afspraak proberen te maken via de URL welke ik van T-Mobile kreeg, dit is het resultaat:

 

De monteur heeft de komende 1,5 week geen tijd (!!!!!!!!!). dit is alles behalve een redelijke termijn.

Internet is noodzakelijk in deze tijd ivm thuiswerken i.v.m. werken in een ziekenhuis als systeembeheerder.

 

Daarna weer T-Mobile klantenservice gebeld, lang gesprek gehad, conclusie:

niets aan te doen.

Ik heb een contract t/m mei 2021, ontbinden kost mij geld gaf de medewerkster aan.

Wel kan ik kosteloos overstappen naar een andere provider, dan hoef ik de resterende maanden niet te betalen en hoef ik geen afkoop(boete) te betalen.  Gevraagd of het gesprek wordt opgenomen om de afspraak achteraf terug te luisteren als het niet goed gaat met overstappen (dat vermoeden heb ik namelijk), ja wordt opgenomen zei de medewerkster.

 

Via dit forum hoop ik sneller te worden geholpen en dat T-Mobile klanten niet 1,5 week laat wachten op een monteur (welke vervolgens weer niet op kom dagen met nog meer vertraging als gevolg).

Hiervoor 8-9 jr klant bij KPN geweest, daar waren de storingen altijd binnen 1-2 dagen opgelost.

 

Mocht dat niet zo zijn, dan rest mij niets anders dan over te stappen.

 

graag een reactie vanuit T-Mobile met oplossing binnen een redelijke termijn.

 

Groet,

Jeffrey


2 reacties

Ik ben eigenlijk benieuwd wat T mobile aantwoord specifiek op deze tekst wat telefonisch gezegt is: 

Ik heb een contract t/m mei 2021, ontbinden kost mij geld gaf de medewerkster aan.

Wel kan ik kosteloos overstappen naar een andere provider, dan hoef ik de resterende maanden niet te betalen en hoef ik geen afkoop(boete) te betalen.  Gevraagd of het gesprek wordt opgenomen om de afspraak achteraf terug te luisteren als het niet goed gaat met overstappen (dat vermoeden heb ik namelijk), ja wordt opgenomen zei de medewerkster.

 

Als dit zo is dan ben ik ook van plan om kosteloos over te stappen naar andere provider.

 

Reputatie 1

Wij zitten al sinds begin december zonder internet en niets is er nog opgelost. Er was wel binnen 7 dagen een monteur langs geweest. Maar daardoor het probleem niet opgelost. Er zou een opdracht naar KPN gestuurd worden maar werd weer ingetrokken.  Daarna weer uitgezet naar KPN  deze kwam langs. Probleem ligt bij t-mobile, we blijken het oude systeem te hebben mbt modem/ media converter (we hebben glasvezel). Vorige week dinsdag gelijk door T-Mobile het pakket met de "nieuwste modem/media converter opgestuurd. Helaas is het pakket nog niet ontvangen door PostNL. De track & tracé is aangemaakt maar het pakket "nog niet afgeleverd bij PostNL. De service is hierdoor ver te zoeken, ze laten je zeker aan je lot over. We zaten hiervoor ook bij glasvezel van KPN. 

Reageer