Beantwoord

Internet snelheid klantvoordeel rekening

  • 7 September 2019
  • 2 reacties
  • 167 Bekeken

Hallo,
Ik heb nu 200 mb Internet snelheid via speedtest.
Ik dacht te betalen voor 100 mb met klantvoordeel naar 200 mb. Mijn 2e rekening geeft nu aan dat ik voor 200 mb betaal? Wat gaat hier fout? En zou ik dan niet 500 mb moeten hebben met klantvoordeel en speedtest? Volgens mij word ik een beetje voor de gek gehouden.

Graag antwoord op deze vraag.

Met vriendelijke groet,

Herman.
icon

Beste antwoord door Brian 16 September 2019, 18:20

Bekijk origineel

2 reacties

@Brian
Hallo,
Ik heb nu 200 mb Internet snelheid via speedtest.
Ik dacht te betalen voor 100 mb met klantvoordeel naar 200 mb. Mijn 2e rekening geeft nu aan dat ik voor 200 mb betaal? Wat gaat hier fout? En zou ik dan niet 500 mb moeten hebben met klantvoordeel en speedtest? Volgens mij word ik een beetje voor de gek gehouden.

Graag antwoord op deze vraag.

Met vriendelijke groet,

Herman.
Reputatie 7
Hi @buenoshermanos, excuses voor de late reactie, ik geef je graag meer informatie! Wanneer je jouw snelheid verhoogt met Klantvoordeel dan zie je de nieuwe snelheid op je factuur vermeld staan. Je ziet daarnaast dan ook de Klantvoordeel korting die ontvangt. Je maandbedrag verandert dus niet maar je snelheid wel. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan loop ik het graag voor je na!

Reageer