Beantwoord

Internet snelheid probleem.

  • 6 November 2020
  • 26 reacties
  • 485 Bekeken

Reputatie 1

Sinds een week is mijn vaste internet aansluiting zeer traag. Normaal had ik ongeveer 80/90 mb/s wat binnen kwam en ik zit nu op ongeveer 14 mb/s

Dit heb ik vorige week gemeld en mij werd verteld dat de lijn(lijndekking) maar 14 mb/s kan trekken. Hij zou het doorspelen naar de technische dienst maar heb niks meer vernomen. Zit hier met mijn gezin met zeer traag internet.

Nou heb ik hier op mijn mobiel ook 4g onbeperkt van T-Mobile. Hier in huis haal ik ineens ook maar 3 a 4 mb/s. Hiervoor zat ik altijd rond 25 mb/s. Woon in een oud huis in Den Haag(omgeving Haagse Markt). Geen dikke muren etc.

Dus het gaat lekker zo. Hoop dat het snel opgelost word! Dit kan echt niet meer anno 2020

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 December 2020, 15:51

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Vipinholland, KPN heeft jouw verbinding op 28 oktober omgezet van VVDSL naar ADSL, hierdoor is de snelheid gelimiteerd tot maximaal 14 Mbit/s download- en 1 Mbit/s uploadsnelheid. Hier kunnen wij spijtig genoeg niets tegenin brengen, dat is een beslissing van de netbeheerder en hebben wij geen weerwoord op. Dat dit veel lager is dan voorheen, is oprecht een behoorlijke domper, maar ik kan hier geen wijziging in aanbrengen, het spijt me. Graag had ik je beter nieuws gebracht. 

Ik begrijp jouw keuze om dan over te stappen op COAX volledig en kan me voorstellen dat je nu ook twijfelt aan onze mobiele diensten. Echter, wil ik je op het hart drukken dat onze mobiele afdeling niets te maken heeft met eventuele misstappen of beperkingen aan de Thuiskant. Los van het feit dat dit je waarschijnlijk meer voordeel oplevert, omdat je bij Ziggo die twee kunt bundelen (net als Uit & Thuis Klantvoordeel bij ons). 

Mochten we in de toekomst op ons eigen netwerk Glasvezel leveren op jouw adres, mag ik je dan weer verwelkomen? Zo ja, je bent altijd meer dan welkom! Dan kunnen we snelheden tot 1000 Mbit/s aanbieden zodat je niets tekort komt online. Nogmaals, sorry voor deze snelheidsbeperking en ik wens je veel plezier en succes toe bij je nieuwe provider. Stay safe!

Reageer