Beantwoord

internet storing

  • 15 May 2020
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

Beste,

 

Sinds de start van mijn Tmobile thuis abonnement valt internet steeds een of meerdere keren per dag een paar minuten weg, zie logs. Ik heb dan geen internet, zowel kabel als wifi.

 

Ik heb andere topics bekeken en de tips voor troubleshooting opgevolgd: De modem is al eens gereset, alle externe apparaten eraf gehaald, wifi aan of uit, minst drukke kanalen. 

 

Voordat mijn contract met Tmobile thuis afgelopen inging heb ik 2 verschillende providers gehad en nog nooit dit probleem gehad, waarmee een probleem met mijn aansluiting lijkt uitgesloten.

 

Ik ben benieuwd naar de volgende stappen die mogelijk zijn om deze problemen te verhelpen. Hoor graag!

 

Groet,

Fikri

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 May 2020, 00:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @fikri_tall12 

Betreft het een dsl of glasvezel aansluiting is bij DSL de modem aangesloten op je vaste ISRA meestal in de meterkast?

Een storings veroorzaker hoeft niet direct storingen te veroorzaken, het kan soms langer duren voordat je pas problemen ziet. Wellicht is er wat veranderd?

Zorg dat er geen andere kabels aangesloten zijn of een lange kabel die samen met andere kabels loopt bijvoorbeeld.

Foto's van de bedrading zouden kunnen helpen.

 

Reputatie 7

Hey @fikri_tall12,

Ik zie dat je in de tussentijd ook met mijn collega hebt gesproken en dat hij op de achtergrond onze techneuten heeft aangestuurd. Zodra we een update ontvangen, brengen we je snel op de hoogte van de ontwikkelingen. Hoe dan ook gaan we er alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen!

Reageer