Beantwoord

internet storing T-mobile thuis

  • 1 november 2019
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Ik heb volgens mij al sinds woensdagavond al geen internet (DSL) meer. Gisteren de hele dag weg geweest dus vandaag maar eens even naar gekeken. Naar meerdere keren spanning aan/uit en resetten van de modem nog steeds geen internet.

Ik weet wel dat ze verderop aan het graven zijn in de straat. Misschien dat er een kabel is geraakt. Er staat geen storing vermeld op jullie pagina.

HELP! kunnen jullie mij verder helpen? 

Thanks Rick

icon

Beste antwoord door Gioia 14 november 2019, 10:18

Hoi @rick ie,

 

Je hebt inmiddels gebeld zie ik, gelukkig maar! KPN is langs geweest en heeft je aansluitpunt vervangen. Werkt alles weer naar behoren? Als je nog ergens tegenaan loopt laat je het mij dan even weten? Dan ga ik je helpen! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @rick ie,

 

Je hebt inmiddels gebeld zie ik, gelukkig maar! KPN is langs geweest en heeft je aansluitpunt vervangen. Werkt alles weer naar behoren? Als je nog ergens tegenaan loopt laat je het mij dan even weten? Dan ga ik je helpen! 

Reageer