Beantwoord

[Internet T-mobile thuis] Monteur nodig voor binnenwerk (buitenwerk al gedaan)

  • 3 August 2020
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Beste T-mobile,

Het ligt niet aan jullie aardige klantenservicemedewerkers, maar toch lukt het om sinds 24 juli geen internet te hebben en maar geen monteur bij mij te krijgen. Het enige wat mij steeds verteld wordt is 'u moet nog even afwachten, want ze nemen vast gauw contact op', 'morgen of overmorgen' of 'ik hoop dat het snel gebeurd'. De beste bedoelingen, maar het leidt tot niets. Ik heb het idee dat het contact met jullie externe partners niet goed verloopt en jullie verzanden in bureaucratie.

In totaal 9 telefoontjes, 92 minuten en 71 seconden verder (de telefoontjes met KPN niet meegerekend) en weer moet ik afwachten. Elke keer vriendelijk geholpen en ook blijvend mijn eigen welwillendheid getoond, maar ik kom geen stap verder. Inmiddels bijna 2 weken geen internet. Thuiswerken vanaf een telefoonhotspot die meerdere computers niet aan kan (laat staan vergaderingen via beeldbellen). Dit is niet meer te doen. Ik ben geen boze klant, maar ik ben moedeloos geworden van de situatie.

Ik wil dat het snel wordt opgelost.. Herkend iemand dit probleem? 

 

Samenvatting beloop:

- 24 juli zou internet abonnement ingaan. Aansluiting bleek niet in orde.

Gebeld --> reactie: KPN monteur moet langskomen om het in orde te maken. Keurig een mail gekregen dat ze contact met ons zouden opnemen.

- 27 juli komt monteur van KPN op bezoek (zonder iets van ze gehoord te hebben, toch een welkome verassing!)

Monteur -->reactie: Buitenwerk is in orde, maar het binnenwerk dat kan ik niet doen. Moet een collega van mij komen. Die komt vandaag of morgen.

- 29 juli monteur nog niet geweest

Gebeld -->reactie: Gek, want het ticket bij KPN staat nog open. Uitgelegd dat ik vorige keer ook niets gehoord had van KPN, dus voor de zekerheid tel en e-mail gecheckt. Vandaag of morgen zal ik zeker wat gehoord hebben. Anders kunt u misschien met netbeheerder KPN contact opnemen!

- 30 juli nog niets gehoord

Gebeld --> reactie: Wat vervelend om allemaal te horen. Excuses. Gek, want ticket staat nog open. Niet mogelijk om direct contact op te nemen met iemand van operations die hierover gaat. Als er morgen nog geen contact met u is opgenomen dan moet u ons even bellen

- 1 aug nog niets gehoord

Gebeld --> Wat vervelend om allemaal te horen. Excuses. Het is jammer dat het weekend is anders had ik direct contact op kunnen nemen met de technische dienst om een afspraak te laten plannen, maar die zijn gesloten in het weekend. Als u maandag belt dan kan het direct geregeld worden.

- 3 aug bellen

Gebeld --> Gek dat mijn collega dat zei, want dat kan niet. Ik kan een collega van operations even aanspreken. Hij pakt het dan vandaag op. Hopelijk is het dan deze week gelukt

icon

Beste antwoord door Piotr 4 August 2020, 15:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hey @Micklasb,

Jeetje wat een verhaal, dat is geen fijne binnenkomer! Nu heb ik gelijk je gegevens erbij gepakt en tot mijn grote verbazing zie ik als laatste update van vandaag (13:00) dat je verbinding is hersteld. Als dit het geval is dan is dat super goed nieuws! :smile: Kun je dit aan ons bevestigen? Mocht je nog problemen ervaren, trek dan gelijk aan de bel. Ik ga dan mijn uiterste best doen voor je! 

Reageer