Beantwoord

Internet thuis

  • 15 March 2019
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

Internet valt om de tien minuten weg
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 18 March 2019, 21:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hi @bollejongens, goed dat je een Topic hebt aangemaakt. Ik ga je graag helpen! Ik ben allereerst erg benieuwd naar het volgende: mocht je meerdere diensten hebben, vallen deze dan tegelijk weg? Bijvoorbeeld: als jij ook tv in jouw abonnement hebt, valt dit ook weg op het moment dat jouw internet wegvalt?

Mocht het om alleen de Wifi verbinding gaan, dan heb ik een gouden tip voor jou! Via dit Topic worden een aantal gemakkelijke stappen genoemd die je zelf uit kunt voeren. Deze stappen zorgen er in de meeste gevallen voor dat jouw Wifi weer als een trein gaat werken!

Mocht het om de bekabelde internetverbinding en eventueel de overige diensten gaan, wil ik van je vragen om een Factory Reset van jouw modem uit te voeren en dit drie dagen te testen. De kans is namelijk groot dat dit dé oplossing is! Zo niet, laat het ons vooral weten, dan gaan we opnieuw voor je aan de slag. Komt helemaal goed, dat weet ik zeker! 😄

Ik heb een thuis pakket via DSL. En volgens de instructies geinstaleerd.Het lampje power brand en wifi. Maar ik heb geen internet. Als ik inlog op de modem staat er dat een kabel verkeerd is bevestigd. Maar via wlan kan ik wel inloggen. De 2 wifi kanalen zijn wel terug te vinden maar er staat mogelijk geen verbinding.



Mvg
Reputatie 7
Hi @Migz, het kan kloppen in dit geval dat je geen signaal ontvangt, dit is namelijk je elektriciteitsmeter 😉 Dit is een zogenaamde slimme meter (die de meterstand op afstand doorgeeft aan je energieleverancier) en blijkbaar heeft deze een netwerkpoort. JE ISRA-punt (aansluitpunt voor internet) ziet er ongeveer zo uit, lukt het daarmee wel? Mocht je er niet uitkomen laat het dan zeker weten!

Reageer