Beantwoord

Internet thuis

  • 11 January 2021
  • 6 reacties
  • 189 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Weet iemand als het is mogelijk internet thuis te hebben (met T-Mobile) maar zonder glasvezel? Ik heb momenteel internet thuis bij een ander bedrijf, maar met mijn vaste telefoonlijn, en dat is wat ik wil.

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 11 January 2021, 14:36

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo LPA,

Als je een geschikte glasvezelaansluiting in huis hebt kan je T-mobile thuis niet via de vaste telefoonlijn aanvragen. Heb je geen glasvezel dan kan het wel via de vaste telefoonlijn.

Mvg. Marcel

Ik heb geen glasvezel thuis. Ik woon momenteel in een antikraak huis, en wil niet glasvezel. Ik vind het een verspilling van geld en tijd. Daarom ik dit gevraagd. Bedankt voor het reactie! 
Mvg,
Laura P.A.

Reputatie 2

Dat kan je gewoon bestellen op de t mobile site.

Weet je wel zeker dat het contract bij je huidige provider is verlopen ?

https://www.t-mobile.nl/thuis/shop/alle-pakketten?ch=es&cc=con&sc=acq

Hoi! Bedankt voor de reactie.

Ik al het geprobeerd. Maar op T-Mobile site ik heb geen ander optie gewoon glasvezel. En ik wil het echt niet. Als ik gezegd ik woon momenteel in een antikraak huis en zal het gesloopt. Dus ik dacht misschien is niet meer mogelijk gewoon internet ? Daarom ik hier gevraagd. En nee, mijn contract met mijn huidige provider is nog niet verlopen (nog een paar maanden)

Reputatie 7

Hi @LPA Zoals Marcel al aangeeft bieden we geen DSL aan in gebieden waar er ook Glasvezel beschikbaar is dus het kan kloppen dat je deze mogelijkheid niet ziet op onze website. We willen je natuurlijk graag als klant maar als je echt geen Glasvezel wilt dan kan je het beste even kijken bij een zekere groene provider. :wink:

Bedankt voor de reactie!

Ik moet denken over. Ik vind T-Mobile echt een goede provider. Ik ben zelf klant van T-Mobile sinds bijna tien jaar geleden, maar ik vind het zonde alle de werk, tijd en geld voor glasvezel in dit antikraak huis dat zal binnenkort weg.

Nog bedankt!

 

Mvg,

Laura P.A.

Reageer