Beantwoord

internet thuis aansluiting niet gelukt.

  • 22 June 2020
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

ik ben sinds kort overgestapt naar tmobile thuis. Alleen de aansluiting is niet gelukt. Monteur heeft doorgegeven dat er geen internet verbinding is. Contact gehad met tmobile een doorgekregen dat er een externe monteur gaat langskomen. Ik heb op het internet rondgekeken en tot mijn verbazing ben ik veel topics tegen gekomen met het zelfde probleem als ik. En dat het bij veel mensen niet goed is gekomen. Ik wil dus nu heel graag weten wanneer deze monteur langs gaat komen. anders wil ik per direct mijn contract ontbinden, want jullie kunnen mij geen internet opsturen. En hiervoor bij de vorige leverancier had ik helemaal geen probleem.

icon

Beste antwoord door TAVL 22 June 2020, 08:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Goedemogen @Kara61,

Een mede-klant hier. Dit beeld is bij alle providers hetzelfde. Als je gaat zoeken dan vind je klachten. Daarover zullen klanten immers sneller contact zoeken dan als het goed gaat. Gelukkig gaat het vaak goed en wordt het even vaak gewoon goed opgelost. In uitzonderlijke gevallen gaat het mis en in nog uitzonderlijkere gevallen gaat het goed mis. 

Wanneer heeft de monteur melding gedaan bij T-Mobile dat de verbinding niet correct was? Er kunnen verschillende oorzaken zijn bij een melding dat er nog geen signaal op de lijn aanwezig is. In de meeste gevallen moet er door de netwerkbeheerder een aanpassing gedaan worden in de wijkkast. Dit mag een monteur van T-Mobile niet zelf doen. Heeft T-Mobile je al een voucher aangeboden voor onbeperkt internet, zodat je in ieder geval internet hebt en TV kunt kijken (mits afgenomen dienst)? Hiervoor heb je wel een T-Mobile mobiel abonnement nodig. 

Reageer