Beantwoord

Internet Thuis meer dan 2 apparaten aansluiten op modem

  • 28 September 2018
  • 6 reacties
  • 448 Bekeken

Beste,

Ik heb onlangs mijn internet aansluiting (abonnement) in ontvangst genomen. Echter heb ik drie lan-verbinding aansluitingen nodig.. maar mijn internet modem bied alleen twee actieve lan-verbindingen voor het internet. De overige twee lan-aansluitingen op de modem zijn voor de TV-aansluitingen.

Hoe kan ik die derde internet verbinding werkend krijgen? Hebben jullie ideeën hoe ik die derde stekker aangesloten krijg op het internet?

Alvast bedankt.

Groeten,


Sergio
icon

Beste antwoord door Folkert 28 September 2018, 11:21

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Sergio,

Daar kun je een switch voor gebruiken. Koop wel een Gigabit model. Vanaf ca. 25 euro.
De goedkoopste modellen hebben 1 ingang die je op het modem aansluit en vier uitgangen.
Switches hebben een eigen netvoeding adapter.

Groet, Folkert
Hallo Folkert,

Super! Hartelijk dank voor je advies. ik ga eentje aanschaffen.
Beste Folkert, Goedemorgen.

Ik heb het apparaat gekocht en geïnstalleerd.

Nogmaals dank!

Alles werkt weer goed. Echt Top!

Groet, Sergio
Reputatie 7
Badge +3
Beste Sergio,

Goed om te horen! En bedankt dat je dit nog even laat weten, dat waarderen we echt en het gebeurt lang niet altijd...

Groet, Folkert
Reputatie 7
Applaus voor @Sergio123 en @Folkert! Dit is precies waar deze Community voor is gemaakt. Elkaar helpen met tips en successen delen. mag ik julile beiden bedanken voor de hulp en terugkoppeling?

😃
Reputatie 7
Badge +3
Applaus voor @Sergio123 en @Folkert! Dit is precies waar deze Community voor is gemaakt. Elkaar helpen met tips en successen delen. mag ik julile beiden bedanken voor de hulp en terugkoppeling?

:D


Graag gedaan!

Reageer