Beantwoord

Internet totaal weggevallen

  • 10 December 2018
  • 1 reactie
  • 294 Bekeken

Hi,
sinds enkele weken doet mijn wifi het erg slecht, van 0 tot 3 mb/s waar het eerst 15 was. Bekabeld werkte prima. Aantal keren van kanaal verandert maar het probleem blijft.

Sinds ik vandaag mijn modem herstartte doet helemaal de tv het nog wel, maar al het internet ligt eruit (zowel wifi als bedraad). Een factory reset heeft niks uitgehaald, en het veranderen van dns servers (naar opendns) ook niet.

Windows troubleshooter:
  • Op met ethernet verbonden pc; "Windows can't communicate with the device or resource"
  • Op laptop via wifi; your broadband modem is experiencing connectivity issues

Ik zou dankbaar zijn voor wat hulp!

Groetjes
icon

Beste antwoord door Brian 12 December 2018, 16:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @RensRoos Ik heb meteen met je meegekeken vanaf hier maar ik zie op het moment niets vreemds aan je verbinding? De modem is nu een dag en 18 uur online, ervaar je op dit moment nog steeds problemen? Als het nog steeds speelt geef dan de modem even een fabrieksreset, dit kan je doen door het kleine FR/Reset knopje een aantal seconden in te drukken tot je alle lampjes op de modem ziet branden. Je modem gaat zichzelf daarna opnieuw opstarten en updaten, dit kan tot ongeveer twee minuten duren. Laat zeker nog even weten of het gelukt is!

Reageer