Beantwoord

Internet traag (download) in Leidsche Rijn en Vleuten?!

Toon eerste reactie

231 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Zeker weten! Er komt binnenkort een pakketje jouw kant op. Excuus voor de vertraging!

Reputatie 3

@Sander, @Brian,

Omdat jullie nergens op reageren in de DM, dan maar via het openbare kanaal.

Wat is er aan de hand??

Wanneer krijg ik nu eens antwoord op mijn vragen!

Ik wacht al een maand op actie van jullie en KPN.

Ik heb een ticket van 31-1 waar nog steeds niets mee gedaan is ondanks de melding dat er binnen 5 werkdagen antwoord/actie zou komen.

Zoals ik ook al in de DM heb gemeld ben ik het zat om aan een lijntje gehouden te worden.

Heb in ieder geval de beleefdheid om te reageren. "We hebben contact met KPN" of "Zo snel kan het niet geregeld worden". Daan weet ik tenminste dat jullie er mee bezig zijn.

Niet reageren is een teken van onwil/onkunde en naar mijn weten is dat er bij jullie juist niet. Jullie zijn allebei altijd juist de mensen die het, in mijn geval, goed oppakken en doorpakken.

Of mogen jullie je niet meer bezig houden met het hoofdpijn dossier Leidsche Rijn?

Ik hoor graag van jullie.

Reputatie 2

@Brian @Bergeend @Piotr Bergeend jij bent niet de enige die prive aan het lijntje wordt gehouden. Brian stelt de zelfde vragen keer op keer die hij of zijn collega Piotr al maanden geleden hebben gesteld. Wij zijn de domme klanten waar het thuis fout gaat, ligt niet aan de glasvezelkabel, KPN of in mijn geval wellicht een tenonrechte omgewisseld tweedehands achterhaald modem. Ben het zat dat ik steeds door het getreuzel en door de fouten van t-mobile steeds weer dezelfde controle handelingen geacht word te doen. Deze klacht in diverse vormen loopt al meer dan 4 maanden. Alles begon echt niet bij de klant maar het gehannes van service provider KPN, waar overigens als leverancier t-mobile gewoon verantwoordelijk voor is!

Reputatie 3

@Sander, @Brian,

Omdat jullie nergens op reageren in de DM, dan maar via het openbare kanaal.

Wat is er aan de hand??

Wanneer krijg ik nu eens antwoord op mijn vragen!

Ik wacht al een maand op actie van jullie en KPN.

Ik heb een ticket van 31-1 waar nog steeds niets mee gedaan is ondanks de melding dat er binnen 5 werkdagen antwoord/actie zou komen.

Zoals ik ook al in de DM heb gemeld ben ik het zat om aan een lijntje gehouden te worden.

Heb in ieder geval de beleefdheid om te reageren. "We hebben contact met KPN" of "Zo snel kan het niet geregeld worden". Daan weet ik tenminste dat jullie er mee bezig zijn.

Niet reageren is een teken van onwil/onkunde en naar mijn weten is dat er bij jullie juist niet. Jullie zijn allebei altijd juist de mensen die het, in mijn geval, goed oppakken en doorpakken.

Of mogen jullie je niet meer bezig houden met het hoofdpijn dossier Leidsche Rijn?

Ik hoor graag van jullie.

@tonbor ,

Ik heb net een duidelijk en eerlijk antwoord gekregen van @Sander over het hoe en wat.

Crux van het verhaal: KPN is in dit verhaal de storende factor, omdat het om hun apparatuur en infra gaat. Er is achter de schermen erg veel bezig over en weer, en wij als consument en Sander en zijn collega’s zijn de dupe hiervan.

Er is een nieuwe taak aangemaakt voor KPN, en nu is het wachten op hun wanneer ze contact gaan opnemen met me.

Zodra ik contact heb gehad met de KPN laat ik het weten.

Reputatie 2

Zoals ik al zei, gebruikers hebben geen invloed op de ingezette service providers van t-mobile, dus de klant ter wille zijn, compenseren, als jouw onderaannemer ernstig tekortschiet is toch wel het minste wat je als klant mag verwachten. Blijft natuurlijk wel vervelend voor de frontoffice van T-mobile, dat snap ik ook.

Reputatie 2

@Piotr ,

Voordat je verder gaat, is het misschien een idee om eerst even te vragen of @pelpinda ook in Leidsche Rijn woont. 
Zo ja, dan kan ik je melden dat er met de verbindingen boven de 200MB idd problemen zijn (vandaar al 9 pagina’s.)
Je collega Brian kan je hierover meer vertellen.

Indien @pelpinda niet in LR woont, dan is het beter om  een nieuw draadje maken om deze draad niet te vervuilen.

sorry voor de late reactie. Pelpinda woont wel degelijk in Leidsche Rijn@Bergeend. Terwijde om precies te zijn.

Reageer