Beantwoord

Internet Trager na werkzaamheden

  • 25 August 2019
  • 2 reacties
  • 327 Bekeken

Hi,

Nadat er werkzaamheden zijn uitgevoerd op aangeven van T-Mobile in de wijk/meterkast/centrale?, merk ik dat de internetverbinding drastisch naar beneden is gegaan. Ik voer af en toe wat metingen uit en zit vrijwel altijd bijna tegen de theoretisch haalbare snelheid (100Mbit) ik haal dan ook 95 - 98 Mbit al maanden echter na laatste werkzaamheden is dit gedaald naar 20 40 Mbit, mijn ping is ook van 8ms naar 92ms gegaan. Ik heb speedtest en fast.com gebruikt en deze gebruik ik tevens ook altijd voor metingen. Binnen mijn netwerk heb ik geen veranderingen doorgevoerd. De 'drop' in snelheid is voor mij vanuit dat perspectief niet te verklaren in ieder geval. Enige wat ik heb gemerkt na de laatste werkzaamheden internetsnelheid erg laag/traag.

Ik heb de VDSL van 100Mbit abbo, hoogst haalbare in mijn wijk.


Een toevoeging ik heb alles bekabeld getest , wetende dat Wifi de verschillende facotren niet altijd stabiel kan zijn.

mvg,

Adnan
icon

Beste antwoord door Piotr 28 August 2019, 14:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hey @AdnanatTMobile,

Heel vreemd! Heb je ook al een fabrieksreset uitgevoerd op je modem? En kun je hier vervolgens je resultaten delen van je bekabelde meting. Dan gaan wij ermee aan de slag!
Hi @Piotr

Het lijkt hersteld zonder fabrieksreset overigens, ik zit weer bijna op de max haalbare snelheid. Thnx voor feedback

Mvg

Adnan

Reageer