Beantwoord

Internet valt heel vaak weg

  • 18 June 2019
  • 3 reacties
  • 245 Bekeken

Beste T-Mobile.

Mijn internet valt heel vaak weg. of start zich zelf vaak op
ook heb ik vaak last van traagheid eerder is al onderzoek geweest en KPN had wat gefixt volgens jullie.

graag wil ik het alsnog verbeterd/hersteld hebben zodat ik stabiel verbinding heb

wat heb ik gedaan?
Soft reset
Hard Reset.
Stroom af wachten opnieuw aansluiten

ook contact gehad met T-Mobile
krijg je zoals normaal standaard vragen terwijl je 100x aangeeft dat je gedaan hebt wat je zelf kan.
zie dus volgende 4 maanden terug
icon

Beste antwoord door Brian 4 July 2019, 12:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hi @MrOsman,

Om te beginnen wil ik toch even sorry zeggen voor mijn verlate reactie. Webcare ervaart haar drukste periode tot nu toe, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. Dat beloof ik!

Goed dat je opnieuw contact opneemt. Ik kan me voorstellen dat je dit voor eens en voor altijd opgelost wilt hebben! Ik heb dan ook meteen naar jouw verbinding gekeken, maar aan deze kant zie ik geen problemen. De lijn meet (erg) stabiel, en ik zie dat het modem nu 8 dagen en 13 uur onafgebroken online staat. Klopt het dat je al even geen last meer hebt gehad? De huidige situatie kan ik niet doorzetten naar de technische dienst. Mocht je nog last hebben, noteer voor mij dan het tijdstip én wat de lampjes WAN en Internet op het modem doen. Dan gaan we alsnog voor je aan de slag!
Hi @MrOsman,

Om te beginnen wil ik toch even sorry zeggen voor mijn verlate reactie. Webcare ervaart haar drukste periode tot nu toe, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. Dat beloof ik!

Goed dat je opnieuw contact opneemt. Ik kan me voorstellen dat je dit voor eens en voor altijd opgelost wilt hebben! Ik heb dan ook meteen naar jouw verbinding gekeken, maar aan deze kant zie ik geen problemen. De lijn meet (erg) stabiel, en ik zie dat het modem nu 8 dagen en 13 uur onafgebroken online staat. Klopt het dat je al even geen last meer hebt gehad? De huidige situatie kan ik niet doorzetten naar de technische dienst. Mocht je nog last hebben, noteer voor mij dan het tijdstip én wat de lampjes WAN en Internet op het modem doen. Dan gaan we alsnog voor je aan de slag!

Vandaag was het weer zo ver graag uitzoeken?
Reputatie 7
Hi @MrOsman, op de eerdere monitoring die we hebben gedaan aan onze kant hebben we niets kunnen vinden en de binnenkomende verbinding lijkt na het bezoek van KPN eerder dit jaar ook stabiel. Zou je de komende periode bij willen houden op welke tijdstippen het gebeurt, wát er precies gebeurt? Heb je helemaal geen verbinding, een trage verbinding? Is dit via Wifi of ook bekabeld? Zie je misschien een foutmelding? Kan je op dat moment nog inloggen op de modem zelf? En welke lampjes branden er op dat moment nog op de modem? Door dit helder te krijgen kunnen we hopelijk een vinger leggen op wat er precies gebeurt. Neem weer even contact op zodra je 4 of 5 voorbeelden hebt, dan ga ik daar mee aan de slag!

Reageer