Beantwoord

Internet valt om de min weg

  • 1 July 2018
  • 3 reacties
  • 523 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

ik heb sinds kort t-mobilethuis dit omdat ik zakelijk mobiel ok via t-mobile gebruik van maak, leek mij fijner alles onder een dak.

maar steeds sinds het over gezet is mijn internet valt om de min uit en is gewoon niet te doen klanten service gebelt zou terug gebelt worden tot op heden niet gebeurt.

dit voorheen nooit last van gehad voorheen had ik 50 bit nou t-mobile voor 100 gekoze en betaal ik voor maar denk dat ze 10 leveren of 1 plaats van 100.

ik zou graag een oplossing willen wat kunnen jullie voor mij betekenen
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 1 July 2018, 22:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo Fahim,

dat klinkt niet zo goed, als ik het goed begrijp gaat het wan lampje steeds knipperen. dat is vaak een teken dat het niet goed is aangesloten. dit kan in de binnenhuis installatie zitten maar soms ook er buiten. heb je het modem direct aangesloten op het isra ? en heb je misschien meerdere ptt aansluitingen in huis ?
Ik heb het zelf geïnstalleerd en de internet en de WiFi lampjes die knipperen allemaal of om en om of tegelijk weet niet wat dot betekend heb modem aangesloten hoe het bij oude profider ok het geval was.

maar dit is echt niet te doen om 2 min heb met kabel geprobeerd gewoon niks helpt het dat mijn zoontje van 3 zegt tijdens Netflix kijken papa dit is jou schuld dat internet WEER niet doet.

hoop dit probleem op gelost kan worden of mijn contract beëindigd worden want dit is niet meer leuk.

gelijk goeie les nooit meer overstappen
Reputatie 7
Hi Fahim, ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat we je modem inmiddels omgewisseld hebben. Hoe is de verbinding met de nieuwe modem? Vanuit hier ziet alles er nu stabiel uit! 🙂

Reageer