Beantwoord

Internet valt steeds weg

  • 12 January 2020
  • 2 reacties
  • 326 Bekeken

Hi,

Ik heb nu al een paar dagen bezig met het oplossen van mijn probleem met mijn internet.

Ik heb een zyxel modum en probeer via internet op mijn telefoon mijn modum weer te laten verbinden met internet. Ik heb geprobeerd kanalen te veranderen maar ik kom hier niet uit. om de 5 a 15 min valt internet weg en duurt zeker 10 min voor ik weer verbinding heb. Dit is nu een paar dagen zo en weet nu niet wat ik moet.

 

Groetjes 

Conny

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 January 2020, 10:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Conny157 .

In geval van glasvezel kan je de mediaconverter ook eens even van het stroom halen.

zijn er meldingen te zien in de logboeken als je inlogt in de modem interface? Kijk ook eens wat er gebeurd als er helemaal niks is aangesloten en vervolgens één voor één apparatuur aansluiten/verbinden om te kijken waar het misschien fout gaat.

Begin als eerst met een fabrieksreset en dan pas bovenstaande. Je kan ook eens een lijn meting laten doen door de klantenservice bijvoorbeeld.

Reputatie 7

WHi @Conny157, is het gelukt met de tips van @Waqqas? Even voor de zekerheid omdat het mij niet helemaal wordt uit jouw bericht, het gaat hier om een vaste internetverbinding waarmee je via Wifi probeert te verbinden met je mobiele telefoon? Of gaat het om een 4G voor Thuis modem met een 4G data abonnement? 

Reageer