Beantwoord

Internet valt steeds weg

  • 8 October 2020
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Ik ben nu sinds 13 augustus overgestapt naar jullie voor het glasvezel. Echter is mijn internet en tv nog nooit zo slecht geweest. Elke dag valt het internet wel even weg en minstens 1 keer per week voor een aantal uur. Dan gaat het rode lampje bij internet verbinding branden op de modem. Ik heb de zyxel modem. Ik heb al meerdere keren alles aan en uit gezet, via het modem zelf van alles geprobeerd en de stekker van dat ding uit de muur er meerdere keren aan en uit gehaald. Daarnaast bij het TV kijken zegt hij regelmatig; Deze zender is momenteel niet beschikbaar, probeer het later nog eens. Later doet hij het dan wel weer maar dit lijkt me niet de bedoeling. Al met al zeer ontevreden met de overstap op dit moment. Voor klachten of hulp kan je alleen terecht bij de klantenservice waar je meer dan een half uur in de wacht staat, een bot die niks weet of een forum.. Een E-mail aderes lijkt mij zelf het makkelijkst maar goed. Ik hoor graag van jullie.

 

Met vriendelijke groet,

Floor

icon

Beste antwoord door Brian 9 October 2020, 12:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Floor1994, daar gaan we meteen wat aan doen! Ik zie dat mijn collega al een monteur in heeft geschakeld om de verbinding na te lopen, ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken! :slight_smile:  

ik niet meer na 3 weken

 

Reputatie 6
Badge +2

@martindoornbos Ik heb zojuist gereageerd in jouw eigen topic! Ontmoeten we elkaar daar?

Reageer