Beantwoord

Internet valt vaak enkele seconden weg

  • 22 August 2020
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

Hoi,

 

Sinds een aantal weken valt mijn glasvezelverbinding enkele keren per dag een paar seconden weg.  Het is te kort om naar de router te lopen om te checken wat er precies aan de hand is en het is ook niet te voorspellen. Dit gebeurt op zowel WiFi als bekabeld internet. De router opnieuw opstarten is ook al geprobeerd maar lost het probleem niet op.

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 August 2020, 19:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nsch1919 

Gebruik je alleen het T-Mobile modem of heb je nog eigen apparatuur zoals versterkers of routers? Anders zou je eens kunnen kijken enkel met de T-Mobile modem dus al het andere verwijderen.

Helpt het ook niet om de zwarte mediaconverter voor even van het stroom te halen?

Je kan ook misschien kijken of het opgelost wordt door een fabrieksreset door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Ik heb alleen het T-mobile modem.

Alleen de factoryreset had ik nog niet geprobeerd, maar het probleem deed zich zojuist weer voor na de reset.

Reputatie 7
Badge +15

Wat  je dan nog kan proberen is de internetkabel vanaf mediaconverter naar de modem vervangen.

Reageer