Beantwoord

Internet verbinding valt steeds weg

  • 16 December 2018
  • 1 reactie
  • 1627 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Beste,

Sinds de start van mijn Tmobile thuis abonnement valt internet steeds een of meerdere keren per dag een paar minuten weg, zie logs. Ik heb dan geen internet, zowel kabel als wifi.

Ik heb andere topics bekeken en de tips voor troubleshooting opgevolgd: De modem is al eens gereset, alle externe apparaten eraf gehaald, wifi aan of uit, minst drukke kanalen.

Voordat mijn contract met Tmobile thuis afgelopen augustus inging heb ik 3 verschillende providers gehad en nog nooit dit probleem gehad, waarmee een probleem met mijn aansluiting lijkt uitgesloten.

Ik ben benieuwd naar de volgende stappen die mogelijk zijn om deze problemen te verhelpen. Hoor graag!

PS.: Had dit bericht eerder in een soortgelijk topic als reactie geplaatst maar zag geen reactie daarop komen, vandaar nu dezelfde post in een nieuw topic,

Groet,

David


[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/bce1e7a4-16a9-44ef-82aa-1503f5ec0daf.png[/img]
icon

Beste antwoord door Sterre 18 December 2018, 16:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Hi @Dramp,

Mijn collega heeft op je andere bericht in het topic gereageerd. Om jouw vraag centraal te houden, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen, helpen we je daar graag verder. Ik sluit daarom dit topic.