Beantwoord

Internet werkt niet

  • 9 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 170 Bekeken

Per 8 oktober zouden wij nieuw internet hebben van T-mobile. We hebben een kastje gekregen en alles keurig aangesloten zoals het hoort en er branden wat groene lampjes maar niet het lampje met het signaal van internet. Wij hebben dus geen internet. Graag jullie telefoonnummer want het internet waarmee ik nu communiceer wordt vandaag afgesloten. O dit is een forum, wat heb ik daar nou aan?
icon

Beste antwoord door David 9 oktober 2019, 17:46

Hoi @barbaflor,

Een Forum/Community kan onwijs handig zijn hoor! 😉

Is het misschien ondertussen al gelukt om het internet werkend te krijgen? Zo niet, dan raad ik je de instructies (inclusief video) op onze website ook nog even aan, omdat hier stap voor stap wordt uitgelegd hoe je het internet moet installeren en instellen. Wellicht had je dit al gecheckt, maar wilde het toch nog even meegeven!

Mocht het nog niet lukken, laat dan even weten wat je precies hebt gedaan, zodat we weten waar het aan kan liggen. Als je toch liever wilt bellen, dan vind je de contactinfo ook op onze website.

We horen graag van je of we je nog ergens bij kunnen helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @barbaflor,

Een Forum/Community kan onwijs handig zijn hoor! 😉

Is het misschien ondertussen al gelukt om het internet werkend te krijgen? Zo niet, dan raad ik je de instructies (inclusief video) op onze website ook nog even aan, omdat hier stap voor stap wordt uitgelegd hoe je het internet moet installeren en instellen. Wellicht had je dit al gecheckt, maar wilde het toch nog even meegeven!

Mocht het nog niet lukken, laat dan even weten wat je precies hebt gedaan, zodat we weten waar het aan kan liggen. Als je toch liever wilt bellen, dan vind je de contactinfo ook op onze website.

We horen graag van je of we je nog ergens bij kunnen helpen!

Reageer