Beantwoord

Internet werkt niet iets met dns


Ik ben sinds donderdag klant maar krijg geen verbinding met internet...gebeld en de technische dienst aan de lijn gehad maar deze kan mij ook niet helpen. Iets met dns server?!
Zou nu worden teruggebeld maar niet gebeurd vindt dit schandalig om je zo lang te laten wachten. Dit zou iets eerder opgelost moeten worden
Ben eerlijk gezegd nu al klaar met T mobile.
icon

Beste antwoord door Brian 23 August 2019, 11:51

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Hi @gh1972, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik zie dat je inmiddels online bent, klopt dat? Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten, dan ga ik voor je aan de slag om er voor te zorgen dat je zorgeloos van je nieuwe abonnement kan genieten!
Hoi Brian,
Het werkt nog steeds niet.
Hij maakt wel verbinding maar geen internet.
Het is doorgestuurd naar de Technische dienst maar moet weer geduld hebben voor 5 /10 werkdagen , vindt ik wel een beetje jammer
Reputatie 7
Hi @gh1972, we hebben op afstand de verbinding bekeken en deze is al 16 dagen online. Met de verbinding zelf lijkt er dus niets mis. Ik loop graag wat zaken met je na om te kijken of we dit op kunnen lossen. Zo niet dan stuur ik graag een monteur bij je langs!

Ik zie dat je geen andere apparaten aan hebt gesloten, heb je zelf bepaalde zaken ingesteld op de modem of staat alles op de 'standaard' instellingen? Krijg je de DNS meldingen met meerdere apparaten of op een specifiek apparaat? Welke melding krijg je exact te zien? Heb je hier misschien een screenshot van? En heb je al een fabrieksreset van de modem geprobeerd?
Brian,
Op de laptop zegt hij dat hij geen verbinding kan maken met de dns server. Ik ben niet thuis dus kan geen screenshot maken.
Ik ben redelijk klaar met T mobile en serieus aan het nadenken om terug te gaan naar mijn oude provider.
Ik zit nu al meer dan een week zonder tv en internet.
Ik ben niet aan de modem geweest en volgens mij hebben ze dinsdagavond al een reset gedaan en ik zou niet weten hoe hij terug moet naar fabrieksinstellingen..
Stuur maar per omgaande een monteur langs om het op te lossen, als je geen klant kwijt wil.
Groeten Geertie Heeren
Reputatie 7
Hey @gh1972,

Heel vreemd! Heb je ook al geprobeerd om een verbinding te maken met een andere browser, zoals Internet Explorer of Chrome? Krijg je dan ook dezelfde melding? En wat zie je op je TV staan? Ook raad ik je aan om je TV Box heel even van het stopcontact af te halen.

Daarnaast raad ik je een reset van je modem aan. Hier zie je hoe je een fabrieksreset kunt uitvoeren op je modem. Dit lost vaak de nodige problemen op. Ik hoor graag of 't heeft geholpen!
Piotr, als ik niet op internet kom kan ik ook geen andere browser proberen, televisie kan geen verbinding maken en die is daarna niet meer aan de stroom geweest.
Ik heb vrijdagavond nog contact gehad met de klantenservice en die ziet dat er een foutmelding op internet zit nu wachten tot de technische dienst om dit op te lossen vrees ik maar duurt wel lang zit al bijna 2 weken zonder.
Reputatie 6
@gh1972 Erg vervelend. Al ben ik wel zeer benieuwd wat je precies te zien krijgt. Zou het mogelijk zijn dat je eens een screenshot maakt?

Ik ben zelf klant dus kan je helaas niet verder helpen. Ik had namelijk altijd in Windows logboeken dat de dns niet beschikbaar waren. Na een modem swap was het probleem opgelost. Maar dat is al jaren geleden.
Hey @gh1972,

Heel vreemd! Heb je ook al geprobeerd om een verbinding te maken met een andere browser, zoals Internet Explorer of Chrome? Krijg je dan ook dezelfde melding? En wat zie je op je TV staan? Ook raad ik je aan om je TV Box heel even van het stopcontact af te halen.

Daarnaast raad ik je een reset van je modem aan. Hier zie je hoe je een fabrieksreset kunt uitvoeren op je modem. Dit lost vaak de nodige problemen op. Ik hoor graag of 't heeft geholpen!

Piotr, bij de fabriekreset staat mijn router niet bij?
Reputatie 6
Op zo ver ik weet zit er op iedere modem aan de achterkant een klein gaatj, waar reset bij staat. Even 10 sec ofzo met een naald erin steken. Tot de lampjes beginnen te knipperen.
Op zo ver ik weet zit er op iedere modem aan de achterkant een klein gaatj, waar reset bij staat. Even 10 sec ofzo met een naald erin steken. Tot de lampjes beginnen te knipperen.
Ja klopt hebben/hadden we ondertussen al 3x gedaan deze week, heb net weer boos opgebeld en ze sturen met "spoed" een monteur langs, degene die ik aan de telefoon had denkt dat het iets met de buitenlijn is?!
Reputatie 7
Hi @gh1972, goed om te zien dat mijn collega's al een monteur voor je aangestuurd hebben, dat gaat helemaal goedkomen!
Nou Brian ze hebben nog steeds niet gebeld of een monteur langs gestuurd.
Ik ga maandag bij jullie opzeggen, ze zorgen er maar voor dat ik er onder uit kan.

Ik ben helemaal klaar met T-mobile😡😡😡
Reputatie 7
Hey @gh1972, ik zie dat mijn collega je inmiddels een noodoplossing heeft aangeboden in de vorm van een Unlimited voucher. 😄 Hulp is in ieder geval aanstaande! Zodra we meer weten, dan hoor je het gelijk.
Hi Piotr,

ik zou sinds 20 aug internet hebben maar er komt geen signaal er doorheen. Ik heb een Kpn oud telefoon aansluiting en daar komen 2 draden uit, blauw en rood.

1) moeten die draden rechtstreeks opende modem worden aangesloten?

2) heb ik een vrije lijn (werkt het)? Het installatie bedrijf zegt niets te kunnen doen ook geen Kpn willen ze bellen. (Moet 14 dagen wachten op installatie datum).

lampje DSN en internet branden niet de rest wel.
Reputatie 7
Hi @Arie99, ik kijk graag met je mee! Rood - blauw zijn inderdaad de juiste draden maar normaal gesproken zit hier nog een ISRA op aangesloten waar je dan de modem weer op aan kan sluiten. Dit ziet er ongeveer zo uit. Als dit bij jou niet aanwezig is laat het mij dan even weten via een privébericht (ik heb je eerdere bericht ook ontvangen), dan schakel ik direct de netbeheerder voor je in. Onze eigen modem hoeft in dit geval dan namelijk niet te komen. Overigens klopt het dat ons instalaltiebedrijf Guidion geen contact op kan nemen met de netbeheerder voor je, maar geen zorgen, ik kan dat wel! 😉
Hey @gh1972, ik zie dat mijn collega je inmiddels een noodoplossing heeft aangeboden in de vorm van een Unlimited voucher. 😄 Hulp is in ieder geval aanstaande! Zodra we meer weten, dan hoor je het gelijk.
Nou de monteur is vandaag geweest, snapte er ook niks van, nu blijkt dat ze sinds gisteren weten dat er een algehele storing is bij t mobile, moeten ze daar nu 6 weken over doen om er achter te komen...🤔🤔 vind het eerlijk gezegd niet geloofwaardig maar ja, het heeft de hoogste prioriteit zeggen ze...
Kortom als je klant wordt bij t mobile moet je heel veel geduld hebben
Reputatie 7
@Arie99 Bedankt voor je privébericht, ik heb je weer van een antwoord voorzien!

@gh1972 Ik heb met je meegekeken, de storing is inmiddels verholpen en je bent online. Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!


@gh1972 Ik heb met je meegekeken, de storing is inmiddels verholpen en je bent online. Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!


Brian,
Nou hij doet nog steeds niks hoor..
Ik ben volgens jullie al vanaf 11 juli online.
Ik denk dat ik maar opzeg en de daarbij behorende boete ga betalen, helaas is er niemand in jullie organisatie die snapt dat ik er geen vertrouwen meer in heb en dit kosteloos voor me doet.
@Brian !!!! Er was bij mij geen storing !!!!!

>>> ipv de Blauwe en Rode draad >>> de Witte en Oranje draad gebruiken >>>> wel jammer dat niemand dit wist >>>> groeten.
Reputatie 4
Heey @gh1972, ik heb het meteen voor je gecheckt! Ik zie inderdaad dat het probleem nog niet is opgelost. Sorry voor de miscommunicatie en de ongemakken hierdoor, echt. Je mag best weten dat ik hiervan baal. Ik kan je nog niet vertellen wanneer het probleem is opgelost. Weet dat we hard ons best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik hoop dat je ons nog de kans geeft. Ik heb je namelijk graag als een tevreden klant bij ons! 🙏
Heey @gh1972, ik heb het meteen voor je gecheckt! Ik zie inderdaad dat het probleem nog niet is opgelost. Sorry voor de miscommunicatie en de ongemakken hierdoor, echt. Je mag best weten dat ik hiervan baal. Ik kan je nog niet vertellen wanneer het probleem is opgelost. Weet dat we hard ons best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik hoop dat je ons nog de kans geeft. Ik heb je namelijk graag als een tevreden klant bij ons! 🙏
Je zal het niet geloven maar het werkt eindelijk mag ook wel na 7 weken alleen jammer dat het niet gecommuniceerd wordt en je er bij toeval achter komt en dat dan de bijgeleverde batterijen van de afstandsbediening leeg zijn maar dat terzijde

Reageer