Internet werkt niet (nieuwe klant)

  • 21 June 2019
  • 7 reacties
  • 292 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goededag,

Vandaag heeft KPN een isra punt in onze meterkast geplaatst. Deze zat er namelijk niet. Dit is daarna getest etc door de medewerkers. Na het aansluiten van mijn modem gaat het power on/off lampje branden en de 2,4gh en 5gh lampjes branden ook. Het wereldbolletje blijft echter uit, oftewel geen internet.
Nou heb ik telefonisch contact gezocht en de medewerker kon niks vinden dus werd ik doorverwezen naar Guidion om een afspraak te maken. Dit kan via de mail pas op 16 Juli, oftewel ik zit bijna een maand zonder internet.
Nou zit mijn vriendin in de eindfase van haar HBO opleiding, dus internet is aardig belangrijk hier. Ook kijken wij alleen maar netflix en videoland als tv, dit kan dus ook niet. Voor mijn werk is internet ook aardig van belang. Ik vind het dus niet echt een optie om tot 16 juli te gaan wachten.
Hoe kunnen we dit oplossen t-mobile?

Groetjes,

Mark Willemsen

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo Mark,

Heb je beide aansluitingen op het isra-punt geprobeerd?

Mvg. Marcel
Ja heb beide geprobeerd en beide keren ook langer dan een half uur gewacht. Geen resultaat helaas 😞
Reputatie 7
Badge +2
Blijkbaar is de aansluiting wel aangelegd en doorgemeten, maar niet daadwerkelijk aangesloten.
Het wachten is dan even op een T-mobile medewerker. Zij kunnen wellicht een lijnmeting doen en kijken of er een open lijn is.
ja het probleem is dat deze pas 16 juli kan komen. Dat is zowat geen optie voor ons.
Reputatie 7
Badge +5
Om te beginnen wil ik toch even sorry zeggen voor mijn verlate reactie @Korkss. Webcare ervaart haar drukste periode tot nu toe, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. Dat beloof ik!

Ik baal dat de oplevering niet is gegaan hoe wij 'm in gedachten hebben. Sorry voor dit ongemak. Als ik het zo lees komt er wel al een monteur langs om de aansluiting te controleren, dat is mooi. Was dit voor Guidion de eerst mogelijke datum? Je kan Guidion verzoeken om je op een wachtlijst te plaatsen, zodat je gebeld wordt wanneer er een eerdere afspraak mogelijk is. Je belt Guidion via 088-2000151. Probeer het eens!
Reputatie 1
Benieuwd naar hoe dit opgelost is uiteindelijk?? @Korkss
Reputatie 1
Er kampen een aantal mensen met ditzelfde euvel nl...