Beantwoord

Internet werkt nog steeds niet!!

  • 5 January 2021
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

  • Debutant
  • 3 reacties

Ik ben al sinds gisteren 16.30 bezig om mijn internetverbinding te herstellen. Tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd. De situatie is als volgt:

  • gisteren rond 16.30 uur viel het internet uit (Den Haag).
  • Gebeld rond 17.00 uur ( na 45 minuten in de wacht) en is aangegeven dat er een algemene storing is en dat ik de Community in de gaten moet houden voor de laatste update.  Maar aangegeven dat het probleem nog wel dezelfde dag wordt opgelost.
  • Volgende ochtend (vandaag) is het internet nog steeds niet hersteld. 
  • Rond 10.00 uur weer bellen (35 minuten in de wacht) en aangegeven dat het probleem nog steeds niet is opgelost. Wel een voucher gegeven voor onbeperkt mobiel internet. 
  • Het voucher werkt echter niet, en heb geen zin om weer te bellen.
  • Rond 13.30 staat op de COmmunity dat het probleem lijkt te zijn opgelost.
  • Ik probeer het internet weer door eerst alles te resetten. Het wereldbolletje wordt groen! 
  • MAAR, na het koppelen van mijn devices blijkt er nog helemaal geen internet te zijn. 
  • Alles geprobeerd, modem resetten, devices resetten, alles wat maar mogelijk is, maar er blijkt nog steeds geen internet te zijn. ONDANKS dat het wereldbolletje groen is.
  • Om15.00 weer bellen (30 minuten in de wacht) wordt aangegeven dat ze niet begrijpen dat ik geen internet heb. Mijn lijn blijkt helemaal ok te zijn. Maar aangegeven dat er toch er geen internet is. Medewerker heeft aangegeven dat mogelijk het probleem toch niet helemaal is opgelost. En dat ik toch moet wachten dat wel 5 WERKDAGEN kan duren. WAT???
  • Weer een nieuwe voucher gekregen voor onbeperkt mobiel internet die werkt dit keer wel

 

Maar T-Mobile! Even serieus, ik ben sinds oktober 2020 klant bij jullie, maar vanaf het begin ervaar ik alleen maar problemen met internet en TV. Maar dit spant de kroon!! Na uren aan de telefoon hangen en na bijna 24 uur wachten, is mijn internetverbinding nog steeds niet hersteld! En wat krijg ik daarvoor terug? Een voucher en de mededeling om te wachten tot 5 werkdagen!

Wanneer kunnen jullie mij wel vertellen dat het probleem een keer wordt opgelost? 

Graag jullie reactie hoe jullie dit zullen gaan oplossen.

R

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 January 2021, 12:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Rgr, goed dat je het meldt en bedankt dat je een apart topic aanmaakt zoals ik verzocht in het Wifitopic! 👍

Ik heb meteen de lijn doorgemeten en zie dat je WAN (de verbinding) en het modem beide al meer dan een dag zonder interruptie online zijn, klopt dit met jouw ervaring? Werkt alles inmiddels weer?

Ook zie ik dat de TV Box sinds dinsdagavond weer aanstaat en niet meer offline is geweest; daarmee doel ik op het signaal en niet dat je box continu aanstaat. 

Sorry dat er geen duidelijkheid is geweest omtrent de situatie en je zolang aan de telefoon hebt gehangen! Kan ik nog iets voor je doen?

Dag Jason,

Dank voor je reactie.

Vanaf woensdagavond heb ik weer internet kunnen ontvangen op mijn devices. Ondanks dat op dinsdag het groene lichtje op de modem brandde, bleek er toch geen internet te zijn. Dit heeft voornamelijk voor verwarring gezorgd om dat normaal gesproken bij groen licht er internet hoort te zijn.

Maar het probleem is nu helemaal verholpen.

 

groet,

R

geen internet na stroom uitval centrum dordrecht 3311dp

Reputatie 7

Dat is fijn om te horen @Rgr! Mocht je in de toekomst ergens onverhoopt tegenaan lopen, laat het ons gerust weten. We zitten hier op de Community voor je klaar!

Ook met jou kijk ik graag mee @leochehinchoi. Ik zie dat je je jouw vraag ook in dit topic (link is klikbaar) hebt gesteld. Mocht je nog problemen ervaren, pak ik het graag daar op. Dan pakken we dit draadje niet af! 

Reageer