Beantwoord

Internet werkt soort van.

  • 8 January 2021
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

Hallo,
Sinds vandaag doet de internet een beetje raar. Het viel uit en niks werkte meer. De modem 2 keer opnieuw gestart en werkte weer. Daarna werkte de wifi niet maar ethernet wel. Dat is ook opgelost. Nu werken ze beide wel, maar sommige dingen doen het niet. Een daarvan is: als ik de internetsnelheid wil testen op speedtest by ookla staat er dat er geen verbinding met de server gemaakt kon worden. Als ik inlog bij 192.168.1.1 staat er DSL niet verbonden. Ik weet niet zo goed wat dit betekent, maar volgens mij was het hiervoor wel verbonden. Ik hoop een reactie tegemoet te krijgen.
Mvg,
Furkan

icon

Beste antwoord door Boris 11 January 2021, 12:11

Bekijk origineel

3 reacties

Ik weet niet of hier iets mee gedaan kan worden, maar ik heb net een test gedaan op WebRTC en dit is wat ik kreeg.
 

Network

Udp enabled                                       [ FAILED ] Failed to gather specified candidates

Tcp enabled                                        [ FAILED ] Failed to gather specified candidates

Ipv6 enabled                                       [ WARN ] Failed to gather IPv6 candidates, it might not be                                                                            setup/supported on the network.

Connectivity

Relay connectivity                              [ FAILED ] Timed out

Reflexive connectivity                        [ FAILED ] Timed out

Host connectivity                                [ INFO ] Gathered candidate of Type: host Protocol: udp Address:                                                                192.168.1.102

                                                            [ OK ] Data successfully transmitted between peers.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Furkan10ky   De moderators helpen je zo snel als mogelijk is, ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten. 
Ik kan dit niet oplossen maar heb het wel doorgegeven aan andere SuperUrsers  en moderators hopelijk is er iemand die je meer kan vertellen..

Loop even de kabels na DSL gaat over een telefoonlijn misschien zit er ergens iets los? 

Reputatie 7

Hoi @Furkan10ky ,

Dank je wel voor je bericht! Ik ga dit graag voor je oplossen. Ik ben erg benieuwd wat de bevindingen zijn als je de tips van @CrisTien naloopt. Ook kijk ik graag met je mee naar de verbinding. Normaal gesproken kan ik dit doen aan de hand van de gegevens die je hebt opgegeven maar het aanmaken van je account op de Community. Dit is nu niet het geval. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan check aan de achterkant de verbinding. Wil je in het privébericht mij ook vertellen hoe je set-up eruit ziet? Welke apparaten heb je aangesloten op het modem en hoe is deze aangesloten? Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Reageer