Beantwoord

Internet/Wi-Fi - geen verbinding

  • 23 februari 2019
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Wij hebben sinds vandag ochtend geen Internet, zip: 4521BC :/

Router opnieuw opgestart (in de ochtend en middag). Geen reactie. Het toont één wifi-kanaal maar maakt geen verbinding (beperkte toegang).

Iemand heeft ook een soortgelijk probleem?? Onlangs hadden we drie dagen geen internet (het begon al één dag voor deze grote problemen in het hoofdkantoor van KPN). Vandaag hetzelfde probleem opnieuw.

Als dit nog steeds het geval is, overwegen we om uw diensten op te geven.
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 24 februari 2019, 08:15

Hallo anngor94,

Brandt het WAN lampje op het modem?
Als je het modem herstart gaat het WAN lampje dan op gegeven moment knipperen?

Heb je het modem al een fabrieks-reset gegeven en gecontroleerd of de dsl kabel goed op het isra punt is aangesloten?

Werkt dit allemaal niet dan zal er geen signaal meer binnenkomen. In dat geval moet T-mobile een monteur / de netbeheerder aansturen.

Mvg. Marcel
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo anngor94,

Brandt het WAN lampje op het modem?
Als je het modem herstart gaat het WAN lampje dan op gegeven moment knipperen?

Heb je het modem al een fabrieks-reset gegeven en gecontroleerd of de dsl kabel goed op het isra punt is aangesloten?

Werkt dit allemaal niet dan zal er geen signaal meer binnenkomen. In dat geval moet T-mobile een monteur / de netbeheerder aansturen.

Mvg. Marcel
Reputatie 4
Badge +2
Hey @anngor94,

Ik zie dat mijn collega inmiddels een taak heeft uitgezet bij onze technische dienst. Hulp is dus gelukkig aanstaande! Zodra er meer bekend is, hoor je dit gelijk van ons.

Reageer