Beantwoord

Internet zelf aansluiten

  • 10 October 2018
  • 4 reacties
  • 1960 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb nu glasvezel maar wil overstappen naar T-mobile glasvezel, internet only.
Nu komt daar een monteur bij kijken. Bij mijn huidige ISP was het gratis maar heb ik het zelf geïnstalleerd want hoe moeilijk is het...het glasvezelkastje aanhangen en een paar stekkers.
Kan ik hier Internet afsluiten en dat ik het zelf aansluit? En mocht het echt niet lukken kan die nog altijd langskomen dus wat maakt het uit.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 10 October 2018, 12:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo @jinnnytrek,

Je glasvezel aansluiting moet geschikt gemaakt worden voor T Mobile. de kans dat dit mis gaat is erg groot, je heb dan meteen 300 euro schade die dan ook voor jou zijn. bovendien moet je altijd de installatie kosten betalen, ook als je het zelf doet.

wil je gratis aansluiten dan kan je telefoon en tv er bij nemen. als je dit dan na 6 maanden weer opzegt ben je nog goedkoper uit ook.
Reputatie 2
300 euro schade ik weet echt niet waar je het over hebt.
Reputatie 7
Badge +4
dan kan je er maar beter niet aan beginnen. dit zijn namenlijk de kosten die reggefiber bij je in rekening brengt voor herstel (het is een vanaf prijs)
Reputatie 7
Hi jinnnytrek,

Wat tof dat je naar T-Mobile Thuis wilt overstappen! Ik ontvang je graag met open armen.

Glasvezel is natuurlijk een prachtig product. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je hiervan gebruik wilt maken. Wat betreft het zelf aansluiten hiervan: Hidden.nld heeft je al een goed antwoord gegeven. Een monteur is verplicht bij het nemen van een T-Mobile Thuis glasvezelpakket. De monteur installeert het modem voor je en controleert of deze het goed doet. De reden dat we het jou niet zelf willen laten doen, is omdat we je willen beschermen. De glasvezelkabel kan namelijk ernstige schade aan je ogen opbrengen. Dat willen we je natuurlijk niet aandoen! Ook kan één klein foutje of misverstand een flinke breuk in de kabel brengen, waardoor de hele kabel onbruikbaar wordt. Dan komen er, zoals Hidden.nld aangaf, flinke kosten bij kijken die aan jou worden verrekend als je zelf met de glasvezelkabel hebt geknutseld.

Wil je geen installatiekosten betalen, dan is inderdaad de tip van Hidden.nld een hele goede. Als je Alles-in-1 bestelt, hoef je geen installatiekosten te betalen én krijg je een flinke korting voor de eerste zes maanden. Na deze maanden kun je Vast Bellen en TV opzeggen. Dat is geen probleem, dan ga je gewoon verder met internet only. Als ik je hierbij kan helpen, laat het me gerust weten!

Reageer